【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

【新冠肺炎】診所睇醫生要求護士除口罩 港女極囂張:驚死唔好做呢行

發佈時間: 2020/02/20

新冠肺炎(武漢肺炎)疫情蔓延下人人自危,大家都會戴上口罩以保障自己及他人。不過,此時此際,有診所護士日前卻遇上「奇人」提出無理要求,一名求診女子竟要求她除下口罩;被當面拒絕後,對方竟然囂張地稱:「咁驚死就唔好做呢行呀嘛!」

診所護士「珍寶豬」今日(20日)在其Facebook專頁「診所低能奇觀」發文分享,指近日一名女子前來診所,彼此對望後,她遂詢問對方是否需要登記看醫生。未料,對方注視了她一會後,竟詢問道:「你戴晒口罩好驚咩?」

珍寶豬聽後大感詫異,反問女子:「吓?診所戴口罩好正常呀?」對方聽後,竟然表示:

「咁驚死就唔應該做呢行嘛,我入到嚟以為呢度啲人有咩重病呀!」

對此,珍寶豬只好向女子解釋戴口罩是平常之事,著對方不用緊張,如果她身體不適亦好應該戴口罩,同時亦再詢問她是否需要看醫生。女子聽罷竟然掩住口鼻表示:

「你咁樣我邊敢睇呀?你可唔可以除咗個口罩先同我講嘢㗎?」

珍寶豬只好詢問女子是否聽不清楚她說話,「我可以大聲啲」;女子聽後表示「冇嘢啦」後轉身離去,並再次重複:「咁驚死就唔好做呢行呀嘛!」對於今次事件,珍寶豬在無奈地稱:

「我打份工啫,冇必要用生命硬接一切嘅。」

此事引來網民熱議,不少人均斥責女子有問題,在疫情嚴峻下不但提出無理要求,而且自己有病又不戴口罩實屬自私之舉,「咁佢應該所有診所都唔使去」、「而家成條街九成九嘅人都戴口罩,唔知佢點睇呢?」、「小姐,既然你唔驚死,不如你唔好睇醫生」、「有病先會睇醫生,佢唔戴口罩係冇公德心!」

 

撰文:李凱晴