【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

【夏萍設靈】淚崩送別契媽最後一程 林家棟:「我一定會照顧到尾」

發佈時間: 2019/08/19

資深演員夏萍(原名:盧少萍)在8月初因病離世,享年81歲,演藝界大感悲痛,家人為夏萍在萬國殯儀館設靈。靈堂內放滿圈中人送來的花圈,當中包括胡楓、謝賢、汪明荃、劉青雲夫婦、黃子華、吳君如、佘詩曼等,在靈堂正中央則有三個心形花圈,分別署名契仔林家棟、兒子德基一家及女兒惠兒。

{{hket:inline-image name="TUNGSTAR4914757_600.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(東星娛樂)


契仔林家棟冒雨到達現場,戴上口罩的他一臉倦容,他表示契媽7月底中風,加上本身有高血壓和糖尿病,情況急轉直下,他說:「醫生用藥去維持住佢嘅生命,結果捱到兩個星期,我喺大陸趕返嚟見到佢最後一面。」家棟難掩不捨之情,多次在訪問期間流下男兒淚,他表示:「契媽成日擔心自己走咗之後會點,我話有我喺度唔使擔心,我可以做嘅就係陪住佢。我同佢講:『叫得你做阿媽,你叫得我做仔,我一定會照顧你到尾!』」

{{hket:inline-image name="gggg.jpeg"}}{{/hket:inline-image}}

(東星娛樂)


家棟表示契媽怕火,所以將會安排土葬,提到跟契媽相處的難忘事,家棟說:「喺電視台合作廿幾年,我好欣賞佢咁率直,成日用粗口鬧我,大家互相問候,好開心,佢又好關心我,我畀蚊咬佢會幫我𢱑,好似阿媽照顧小朋友咁。」

{{hket:inline-image name="hhhh.jpeg"}}{{/hket:inline-image}}

(東星娛樂)

{{hket:inline-image name="fff.jpeg"}}{{/hket:inline-image}}

(東星娛樂)