【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

【人在野】方紹聰隻身單車環島遊台慶生 撈過送貨仔原來好有用?

發佈時間: 2019/08/02

曾經在《白色強人》中演神經病人的方紹聰(奶仔)近日趁工作空檔,特別去旅行休息,7月29日是他的32歲生日,他決定送自己一份禮物,就是獨自一人去旅行,他選擇去台灣以單車環島遊,最後去考潛水牌照,奶仔成個行程中又曬又落大雨,而且驚險重重,絕對似足拍攝《人在野》的感覺。

奶仔接受《晴報》專訪,他表示剛剛由台灣完成行程返港,過程中好多驚喜和遇見,他說:「做咗31年人,第一次自己一個去旅行,仲要去台灣踩單車環島遊,仲要學潛水,事前已經準備得好充足,不過一定好有多預計唔到嘅事發生,自己遇到突發情況,學識去諗辦法解決問題,希望可以成長,雖然講到好似懶有型咁,但今次行程真係主力係想磨練自己。」

{{hket:inline-image name="67325618_10157310864091585_3331703970862202880_o.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

奶仔今次獨個兒環繞台灣一圈,認真勇氣可嘉。(圖片:方紹聰Facebook)

奶仔今次行程大約花上半個月時間,先由桃園出發,踩單車環繞住台灣整個小島行一圈,期間他不時上載影片跟大家分享近況,見他曬到滿身大汗、皮膚黝黑,想必一定非常辛苦,而中途又遇上台灣打風,但他沒有放棄繼續前進,在滂沱大雨中照樣踩公路,認真險象環生。直到生日當日,奶仔說:「呢個生日自己一個人喺外地度過,事前同朋友同家人講呢件事,大部分人都反對,但又有人覺得贊成。作為一個香港人,以我哋知識同睇世界嘅視野,去辨別一件事情對或錯,點都唔會太失敗。今次旅行入面我成功考到潛水牌,又完成環島,過程成長咗好多,所以如果有件事你係覺得啱嘅,就做啦!啱就啱,大家要堅持,加油!」雖然人在野,但奶仔生日都不忘為香港加油!

{{hket:inline-image name="MILK4.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

過程中,有時候每日要應付8小時的行程,非常吃力。(圖片:方紹聰Facebook)

{{hket:inline-image name="MILK5.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

一時大大個太陽曬到爆。(圖片:方紹聰Facebook)

{{hket:inline-image name="MILK.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

一時滂沱大雨淋到全身濕晒。(圖片:方紹聰Facebook)

{{hket:inline-image name="MILKSON.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

奶仔生日都自己一個人度過,不過今次絕對值得。(圖片:方紹聰Facebook)

奶仔今次環島遊看似輕鬆,但其實他事前做足功課。大家出發前,記得注意呀!

1. 了解地理環境

奶仔事前做足資料搜集,由於台灣是一個長型的島,向南行或者北行都可以有不同的路徑可以走,所以路線一定要清楚,萬一迷路就大件事。而奶仔就話幸好朋友之前搵佢做送貨,順便賺錢幫補生計,令佢學識上網睇地圖,方向感都好,所以無論駕駛客貨車定單車都安全,特別得心應手。

2. 練習在馬路上踩單車

奶仔話以前好驚踩單車踩馬路,所以自己慢慢由慈雲山開始出發,去附近周邊的地方,之後再認識一班志同道合的單車友,慢慢踩勻成個香港,而且佢考埋電單車牌,所以儲夠足夠信心同經驗先出發去台灣。

3. 準備合適的裝束

奶仔除了全副單車武裝,包括單車衫、頭盔、太陽眼鏡等之外,還準備了涼鞋和易乾的便服,事關台灣天氣比較多雨,遇著下雨天,奶仔都照樣著涼鞋出街周圍去,連雨傘和雨衣都不用,直接淋完雨就回旅社沖涼,好狂野。

{{hket:inline-image name="67659995_10157310864186585_2911826868493615104_n.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

奶仔自我挑戰成功,恭喜恭喜!(圖片:方紹聰Facebook)