【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

【演唱會擱置】張致恒粒聲唔出離隊玩失聯 Kenny爆喊「等咗十幾年嘅夢想」

發佈時間: 2019/07/27

張致恒(Steven)昨日報喜做爸爸,沒想到恭喜都來不及,就意外被揭發原來幸福背後牽連甚廣,先是原本的女友梁皓恩(April)自爆一切不知情,疑Steven背住她偷食兼搞大粉絲個肚,April因而情緒崩潰,留下想輕生的字句,情況令人擔心。隨後,多名網友自認第四、第五者,揚言下周一要爆大鑊,揭開他「渣男」的真面目。事件被爆後,Steven及其公司邵氏兄弟都未有回應,但英皇娛樂在下午發聲明指原定Steven跟關智斌(Kenny)組成的BOYZ在9月14日會舉行首次紅館演唱會,現時已經決定擱置計劃。

{{hket:inline-image name="bkn-20190726001923891-0726_00862_001_02b_600.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

Steven報喜做爸爸,不過惹來很多女生揭發他偷食的惡行。(圖片:張致恒IG)

{{hket:inline-image name="a624f09f-b888-4656-8c52-2460b99a09ad.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

演唱會取消,最無辜一定係Kenny。(圖片:關智斌IG )

{{hket:inline-image name="d9f5c6d0-a758-4ef5-9edd-455dc33dfd12.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

關智斌拍片稱原來兩人在布吉為演唱會拍宣傳片,但事發後Steven突然離隊。(圖片:大會提供片段截圖)

今次事件的受害者除了一大班女生之外,好拍檔Kenny無辜被牽連,他在今晚拍片回應事件,期間情緒激動哽咽,令人痛心。原來Kenny身在布吉,他表示今次行程原本是為了演唱會特別飛到當地拍攝,沒想到拍攝到達最後一日,演唱會就宣布擱置。Kenny說:「收到好多消息,好多朋友打來好多慰問和疑問,我原本打算同大家交代清楚,搵Steven了解成件事,但佢琴晚突然離開呢度,我都聯絡唔到佢。我有考慮過要唔要拍呢條片,因為我唔知點面對同消化呢個消息,不過我有樣事要好感謝同感恩,當我知道有紅館演唱會之外,我係天主教徒,我每日都好感激天主畀咗一個神蹟我,呢個神蹟同樣係你哋畀我,因為你哋不停喺網上集氣,叫BOYZ去演出,而呢件事好奇蹟咁發生咗。」

{{hket:inline-image name="86b0bdf2-a054-4bef-8468-9c8ac8a9fdbc.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

Kenny對於等足十幾年嘅夢想未能實現,感到難過和遺憾。(圖片:大會提供片段截圖)

 

Kenny隨後情緒激動,熱淚盈眶,他感激公司上下為BOYZ去安排今次的演唱會,他說:「佢哋都知道呢個事係我等咗十幾年來嘅一個願望同夢想,呢一年不停拍片同宣傳,最後目標就係紅館開演唱會,我要同大家講最大嘅抱歉。」Kenny直言好遺憾同不開心,但他仍不忘寄語Steven:「Steven係我好兄弟同好手足,我相信佢為自己行為負責一個男人嘅責任。」