【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

【元朗毆打市民】森美《早霸王》開咪激動落淚 「點先令香港變返香港?」

發佈時間: 2019/07/22

昨晚元朗西鐵站發生襲擊市民事件,數百名白衣人士公然在西鐵站內、月台上和車廂中揮動木棍等武器,暴力毆打乘客和記者,造成大批市民受傷。不少藝人和香港市民一樣,一直在網上留意有關新聞,今早10點由森美、小儀主持嘅電台節目《早霸王》, 節目氣氛變得比平日沉重, 森美講咗一句:「今朝早, 我冇說話好講。」之後更一度激動落淚。

節目開始時,森美就話:「今日嘅節目, 請各位原諒我嘅不專業。喺今日嘅節目裡面, 我真係唔可以做返平時節目會做嘅環節喇...我心裡面有種擔憂...」然後不禁落淚, 無法說話。森美嘗試盡快調整好自己情緒後, 再講:「我有好大嘅憂慮, 我開始有小小唔明白究竟我哋每一個人嘅身份應該要做啲乜嘢, 先能夠令到香港變返...香港。我希望香港每一個都努力。」

今日嘅《早霸王》節目內容,改為播放與抗爭有關及聽眾所點播嘅歌, 如本地組合小塵埃嘅《高地之下》、謝安琪嘅《山林道》及方皓玟嘅《假使世界原來不像你預期》等,還有讀出網民喺網上所發表對琴晚元朗打鬥事件嘅感受。

{{hket:inline-image name="FJJKSDKSA.JPG"}}{{/hket:inline-image}}

(森美Facebook)

森美除咗喺電台節目對琴晚元朗發生嘅事表達感受外, 亦有在個人社交平台上撰文回應元朗打鬥事件:「元朗,香港,到了昨晚不一樣了。我應當做什麼?香港オ會是香港?我迷惘、擔心、恐懼、不知所措。應該不止我,你也和我一樣吧!」, 有網民看到撰文後都紛紛激動回應:「真心好徬徨」、「請問還有誰能保護我們?我們還有未來?還有希望嗎?」、「面對緊一道高牆,冇力感好大丫」。

除咗森美對元朗打鬥事件發表感受外, 亦有其他903嘅DJ對元朗打鬥事件表示無奈, 並Po文發表感受。其中包括有唐劍康(Donald Tong)、朱薰等。

{{hket:inline-image name="ebb2fc62-8616-4d91-a11b-46274320680f.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

{{hket:inline-image name="fa7f91f8-541d-4d86-ac05-19057fd4da31.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(唐劍康ig@donaldtong)

{{hket:inline-image name="883c12dc-90e3-481d-b7ad-a83a8418fdb1.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

{{hket:inline-image name="009e44e4-08a5-4f1b-a06b-ddc51b843e03.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(朱薰@chufune)