【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

人夫突闖哺乳室亂咁望 新手媽媽嚇親:好彩餵完唔係咪睇晒

發佈時間: 2019/04/03

哺乳室理應是一個讓新手媽媽安心餵哺母乳的地方,謝絕男士進入。然而,日前一名男子卻以陪同妻子為名擅闖哺乳室,而且更疑「眼甘甘」地亂望其他哺乳媽媽。對此,大批網民不恥男子所為,炮轟道︰「呢個真係堅嬲,基本尊重都無!」

新手媽媽:差啲俾人夫睇晒

一名新手媽媽日前向Facebook專頁「生仔要考牌系列」投稿,指上月23日帶同BB到母嬰健康院,並在哺乳室跟姑娘學習如何餵哺母乳;當時,有另一名媽媽正在哺乳,但未幾離開。10分鐘後,姑娘離開,只剩她獨自在房內繼續餵哺。

未料約5分鐘後,突然有人敲門,「無耐頭先嗰個人奶媽走咗入黎,後面跟住佢老公同BB……我真係呆咗……個老公仲要望住我同佢老婆講:『喂,橫點入咗嚟,同BB包好張包被先。』老婆:『呀吖,唔洗啦……走喇!』」最後,該名新手媽媽在文中怒斥:「X!我唔係同個BB掃風中,放低咗件衫咪俾條粉X睇晒!?哺乳室門口大隻字寫住『只限女士,男賓止步』!」

網民:根本就係搏懵

此事引來網民熱議,不少人認為男子做法有問題,「好懷疑佢特登入去𥄫嘢」、「根本就係搏哂懵!賤男!」、「可以報警喎」。同時,亦有不少女網民表示遇過類似情況,其中更有人表示:「有好多人真係唔知咩叫哺乳室。我見過奶粉爸同人奶媽爭用哺乳室。有去只有布簾格(隔)住哺乳室觀光嘅男士。有鍾意打開哺乳室度門同屏風幫女或新抱搵位嘅長者。有鍾意喺哺乳室吸煙嘅人士。#生第二胎已經唔敢再用哺乳室 #自己帶餵奶巾仲安全。」