【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

阿姐搭巴士長期打橫瞓 網民:人無恥便無敵!

發佈時間: 2019/02/21

在巴士大聲講電話、放腳到對面座位、剪指甲等都是沒公德心的行為,而這亦是常識吧。有女網民昨日在Facebook群組「Fanling 粉嶺」發貼鬧爆一名女乘客,指她除了排隊打尖外,更長期橫躺於巴士尾排座位上,引來一眾網民熱議。

樓主表示,事發於昨晚8時45分左右,當時她正乘搭一班由聯和墟總站開出,往藍田行駛的277X巴士;然而,一名中年女子卻橫躺於尾排座位上,「樓上最尾坐位,此名女子經常搭此班277X巴士往九龍方向,每次坐巴士佢經常都咁瞓,同佢講完,完全冇理,最後通知車長上嚟X佢,佢仲話冇瞓,好彩我拍咗片有證據,但之後司機走佐佢仍然將隻腳坐上坐位,簡直垃圾。」

{{hket:inline-image name="bus2102201911.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

從樓主所拍片段顯示,該名女子神態自若,以背包作枕頭,脫鞋後便橫躺於尾排座位上玩手機。樓主當時怒斥道:「呢度係坐唔係瞓,我已經幾日見到你喺呢度,你頭先打尖我都已經冇出聲㗎喇已經。搞錯呀你,你隻腳好乾淨呀而家?你唔好扮聽唔到呀,錄緊你呀而家!你晚晚都係咁㗎搭親車,有冇搞錯呀你真係!」面對樓主的指責,該名女子仍然我行我素玩手機。

{{hket:inline-image name="bus2102201912.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

樓主進一步留言補充,該名女子其後有反拍她,「我同佢講話拍緊佢都冇反應,車長上完嚟,佢臨落車都有影我,但我光明正大,你咪影飽佢囉!」樓主又放上多張在不同日子所拍的照片,指其中一次她特地一上車便去樓上尾排坐下,「等佢冇得咁瞓」,未料該女子「走咗去車頭照喺度攤屍」;由於今次已是第5次看到橫躺,「所以忍唔住出聲」。

{{hket:inline-image name="bus2102201914.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

此事引來大批網民熱議,不少人認為涉事女子沒有公德心,是一名「無賴」,「不知所謂」、「下次掉咗佢對鞋」、「人無恥,便無敵」;另有網民亦指曾見過她,並放上去年11月所拍的照片,而當時此事亦曾有傳媒報導。不過,有網民認為她可能是上班太累,所以先會橫躺補眠,「放生佢...大把坐椅唔阻到人...香港人有壓力…大家放輕鬆...」

{{hket:inline-image name="bus2102201920.jpg"}}{{/hket:inline-image}}