【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

欲求證乖孫便便有酸味 大媽竟要求護士「聞唔到就試吓味」

發佈時間: 2019/02/12

世上無奇不有,各行各業也可能會遇上奇怪之事,有診所護士更差點被迫「食屎」!診所護士「珍寶豬」昨日在其Facebook專頁「診所低能奇觀」發貼,指一名大媽闖入診所後要求「借用」她,幫手為其孫兒尿片上的便便「試味」,令她大驚失色慌忙堅決拒絕。

「有日一位姨姨嚟到診所」,珍寶豬表示,大媽進入診所後走到登記處,問她「可唔可以借你個人嚟用吓」,更表明自己並非來看醫生;她深感有異,斷然拒絕。未料,大媽隨即從手袋中拿出孫兒前一天使用過的尿片,「邊講邊將包嘢放上枱面:『我梗係知你識先走嚟搵你啦,你幫我聞吓佢有冇酸呀』」,更聲稱「我個孫,噚日屙埋屙埋唔少」,欲將尿片拆開。

珍寶豬「心有恐懼」,於是立即叫停大媽,大媽隨後表示:「俾你聞吓囉,我噚日隔住條片都聞到啲屎酸啦,我個仔死都話冇喎,個新抱又係咁講喎!咁噚日你哋好早收工我拎到落嚟,見你哋熄晒燈囉,咪留到而家囉,你聞吓呀!」對此,珍寶豬指出小朋友如有不適應看醫生,但大媽卻稱「唔係呀,你隊個頭埋嚟呀,我俾你聞呀」。

珍寶豬立即以「長期鼻敏感有鼻塞問題」為由推搪,「佢(大媽)拎住塊片一臉茫然:『咁…你食唔食到味㗎?』我份勞保包唔包食屎引起嘅身體不適㗎醫生?」她堅拒大媽的要求,並向對方稱「唔好玩啦,我唔食屎㗎」,「佢:『我冇要你食呀,試吓味咋嘛,聞唔到咪試吓酸唔酸囉』」。為免被迫「食屎」,她只好敷衍表示隔夜會變味;未料大媽竟甚為認同,更認定兒子、新抱或有鼻敏感,「咁下次我係咪應該即刻試咗先呀?……下次我叫佢哋(兒子及新抱)試咗佢哋就知道真係酸㗎啦,應該唔會再話係我問題啦!」

{{hket:inline-image name="poo120220193.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

此事引來網民熱議,不少人對珍寶豬的遭遇表示同情,「好恐怖」、「新年流流,好玩唔玩,玩屎」、「其實最衰都係勾踐,攪埋啲咩食屎診症」、「睇左咁多po,呢個真係好癲」、「睇住篇故事都想嘔」、「隔住個mon都聞到味」、「佢個仔真係多謝你」、「如果佢個孫食人奶,酸係好正常」、「就黎抱孫都要考牌」。另有網民表示:「可憐的老人家。姑娘你直接講酸,就下她就得了。」