【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

飽歷愛情重創 李施嬅拒釣金龜

發佈時間: 2019/02/08

近日無綫劇集《荷里活有個大老千》惹來不少迴響。喺劇中飾演過氣演員瑪利蓮嘅李施嬅,當中一幕喺短短15秒擺21個誘惑甫士的場口,更獲觀眾大讚!其實入行15年嘅李施嬅,雖然事業得意,但愛情路上就一波三折,認真慘慘豬!

{{hket:inline-image name="59c1b5a2-b25a-4562-a4b8-3b5d087957a3.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(TVB電視截圖)

李施嬅於2004年與鄧健泓拍攝《老婆大人》撻著,期間不時開心放閃,更發展至同居關係,兩人育有兩隻愛犬,不知幾sweet,無奈去到2010年,李施嬅突然宣布回復單身,雖然情已逝,但他們依然維持好友關係,最近鄧健泓更帶「定情犬」與李施嬅見面,力證友情不變。

{{hket:inline-image name="cea906d7-55cc-441d-92bb-20b309b705ad.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

雖則再見亦是朋友,不過與鄧健泓的高調戀情,令李施嬅感觸良多,為免再「見光死」,自此她刻意將戀情低調化,可惜都係無用,先後傳出與胡杏兒老公李乘德(當時兩人未拍拖)、大狀清洪契仔巫翊鳴與及投資公司董事總經理潘樹維的緋聞,由於個個非富則貴,外界更將她與釣金龜劃上等號,激到李施嬅展開大反擊:「有一段時間係咁畀人寫唔好嘅嘢,又話釣金龜,寫得好恐怖,我覺得好唔舒服,因為係咁畀人屈,屋企人睇到都好傷心,但後尾發現其實自己心態最重要,依家心態係覺得花邊新聞,第二個禮拜啲人就唔記得!」

但其實從古至今,不少女星都嫁入豪門,開心做幸福少奶奶,然而李施嬅卻對金龜十分抗拒:「我唔想另一半太有錢,因為好麻煩。做呢行其實真係唔啱嫁畀太有錢嘅人,太多是非。我想搵一個叻嘅男仔,佢可以照顧我。」