【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

父母遺棄輟學養妹妹 Hana菊梓喬患抑鬱險死

發佈時間: 2019/01/14

Hana菊梓喬入行短短兩年,就勇奪勁歌《最受歡迎女歌手》,由於其所屬的星夢娛樂,是TVB旗下公司,根據娛樂圈慣例,當然難逃造馬疑雲,不過嘈得最勁嘅竟然唔係網民,而係同公司嘅吳若希,希姐唔止在Hana得獎一刻,狂笑13秒被指擺明恥笑對方,更向傳媒坦言:「造畀佢都應該!」隨即鬧出連串是非,雖然Hana得獎惹來唔少負面流言,但佢喺IG嘅回應就盡顯大將之風:「今次攞到《最受歡迎女歌星》是一個僥倖」獲得不少網民留言支持。

{{hket:inline-image name="sx.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

坎坷身世自嘲多餘

雖然Hana只係入行兩年就登上一線女歌手寶座,真係好似好僥倖,但實情佢一路走來,所吃的苦頭絕不比任何人少!原來Hana與妹妹自幼被父母遺棄,Hana 早於13歲已被逼輟學,在社工介紹下擔任美容院學徒,姐兼母職照顧細自己一年嘅妹妹,為賺多一點生活費,Hana更狂做各式兼職,期間受盡同事欺凌:「試過被人用粗口鬧我媽咪,都幾難聽幾侮辱。不過我無還擊對方,因為我打工只為份糧。」

自幼一直喜歡唱歌的Hana,要捱到妹妹中五畢業,才鼓起勇氣追夢,去台灣參加音樂比賽,誰知卻因演出未夠好,令Hana情緒受困患上抑鬱,一度遠走歐美等地流浪避世:「抑鬱最嚴重嗰時,我想死,覺得生存無晒意義,我由細到大都覺得自己好多餘,不過當我想到妹妹,我就記起自己生存意義,佢係我嘅心臟,我願意付出一切換佢嘅快樂。」在妹妹支持下,Hana回港繼續追尋音樂夢,於2016年終於入行、翌年加盟星夢,憑《手中沙》、《忘記我自己》等多首大熱電視劇歌曲成功入屋。如今Hana已名成利就,總算可為妹妹帶來美好生活。

{{hket:inline-image name="cs.jpg"}}{{/hket:inline-image}}