【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

松鼠疑走失 馬鞍山屋苑跳跳紮 居民搵保安被斥大驚小怪

發佈時間: 2019/01/08

在本港,松鼠並非罕見物種。有網民日前在Facebook群組「馬鞍山之友」上載短片,指自己在錦豐苑G座對出發現了一隻松鼠,「同咗保安講」。此事旋即引來網民熱議,不少人更斥責樓主是「大驚小怪」、「趕盡殺絕」。

從樓主上載長約5秒的短片顯示,未知是否想尋找食物,松鼠正在屋苑空地四處張望及奔跑,最後跳到草叢中。樓主起初只稱自己當時向保安通報,但未解釋其目的及通知內容。

{{hket:inline-image name="mos080120194.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

因此,大批網民留言不解樓主為何要通知保安,又指松鼠並非本港罕見物種,「做咩要同保安講?佢會咬你咩?」、「松鼠自由自在地生活,又冇影響你,難道你想保安捉佢?」、「嗰度都算山邊附近,有松鼠有咩咁出奇?」、「唔好騷擾牠!講嚟做咩」、「點解人類要趕盡殺絕」、「唔好咁大驚小怪,引起其他人關注,更加唔好趕絕佢哋」。同時,亦有網民大讚松鼠可愛,「呢隻係pokemon」、「好可愛啊!為何要報保安?」另有住在附近的網民指,其實該隻松鼠已非首次出現,「琴日都見到俾幼稚園啲細路,追左9條街」。

{{hket:inline-image name="mos080120196.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

不過,有網民認出該隻松鼠是雪地松鼠,「呢隻係疑似雪地松鼠,非本地物種,99%人養走失/遺棄」、「一定唔係野生,可能係走失或棄養」。樓主其後亦留言解釋:「其實我發啲個post係想失主見到,跟住過去攞番,不過要經審批先post得,其實都太遲……而同保安講,係如果失主先揾番佢,佢都可以問下啲保安,而唔係到處揾佢,正常無可能係呢啲地方出現,可能棄養。」

{{hket:inline-image name="mos080120195.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

樓主作出回應後,有人撐樓主做法正確,「就算係香港種我諗common sense都知錦豐咁多人住環境唔會適合,一車就碌死,找管理處漁農好正確」。但仍有網民不滿樓主的舉動,「要搵主人唔好call保安,佢地call漁護死路一條」、「就算漁護署搵到佢主人,但就會話呢隻嘢唔適合喺香港養乜乜乜,然後又係人道毀滅。」

{{hket:inline-image name="mos080120198.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

根據漁護署網頁資料,在本港出沒的是多是赤腹松鼠,是受到《野生動物保護條例》(香港法例第170章)所保護的野生動物之一;任何人除按照特別許可證行事外,狩獵、故意干擾、管有或出售牠們是犯法行為。松鼠多在日間活動,市民有機會在公園等看到牠們的蹤影,但即使見到亦千萬不要騷擾牠們。