【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

暴肥20磅慘變胖大叔 陳鍵鋒原來有苦衷

發佈時間: 2019/01/04

 

靚仔絕對係大晒,記得當年陳鍵鋒仲喺TVB嗰陣,由於生得青靚白淨,風靡萬千少女,無奈由於並非TVB親生仔,不獲公司重用,搞到佢憤而離巢轉戰內地,更憑電視劇《美人心計》獲封「史上最帥皇帝」,完全應驗晒你的樣子如何,你的日子也必如何。

不過無論你幾靚仔都好,時間永遠係你嘅最大敵人,不經不覺陳鍵鋒已經40歲,近日佢流出嘅一輯相片,就喺網上掀起好大迴響,事關陳生唔止肥咗幾個碼,頸上更暴現多條皺紋,昔日小鮮肉形象渣都無,搞到唔少網民衝出嚟贈興:「點解變咗大餅面,上面真係咁好食好住?」、「40歲咋喎,點解做咗胖大叔」

{{hket:inline-image name="UT.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

{{hket:inline-image name="SC.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

為藝術犧牲

正當網上出現唔少惡毒評語之際,原來大家怪錯咗陳鍵鋒!事關當日佢係出席新劇《玄探包拯》開鏡儀式,飾演包青天嘅佢係專登為套劇增肥20磅,希望演起嚟更維肖維妙。而最令人佩服嘅係,由於現今科技發達,唔少內地演員都會靠特技化妝增肥,不過佢就話化妝無咁好效果,所以刻意曬黑兼增肥,嗱,呢啲咪叫專業囉!

不過可能由於陳鍵鋒實在太專業,所以對家陣是是旦旦嘅做法好不滿:「以前演員唔得,導演仲得,燈光師識就靚位,攝影師亦會想辦法。但最近我拍咗套網絡電影,明明現場黑晒都夾硬打光,但又wide到見到側邊黑晒,話之後靠CG補救。依家就好似發明咗好多新科技打磨鑽石,但最大問題係佢哋根本無諗過點cut(鑽石) 。」陳鍵鋒又話最經典係見過化妝師,居然連頭套都唔識黐,真係令人唔知好嬲定好笑。