【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

新片僅收一百萬 鄭伊健慘變票房毒藥

發佈時間: 2018/12/14

 

鄭伊健返嚟喇!明年佢就會再踏紅館開騷,對於外界不時批評佢嘅唱功,伊健就話未驚過,仲許下承諾到時會做一場Good Show,不過最近伊健唔止唱功成焦點,就連演技都變成熱話!記得當年佢憑《古惑仔》系列屢創票房佳績,雖然近年產量不多,但依然是一線男星,而佢擔正嘅新戲《三國殺.幻》最近在內地上映,卡士有謝天華、林曉峰等一班好兄弟,以為實無衰啦!點知只係收得105萬人仔,搞到要急急落畫,網上更一片鬧爆,唔止炮轟劇本差,又鬧演員唔知做乜,令伊健慘變票房毒藥。

講真套戲嘅劇情都幾玄架,講伊健、謝天華同林曉峰喺唔同空間遇上生離死別嘅故事,當中伊健原本過著幸福生活,但當得知自己身世與「英雄門」有關後,就遇上連串不幸,該片更融入懸疑、科幻、愛情和打鬥元素,真係睇完都唔知佢想講乜,難怪票房咁大鑊啦,相信伊健呢鋪都可能係非戰之罪呀!

{{hket:inline-image name="grg.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

網上圖片