【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

與黃錦燊結婚34年 趙雅芝親解愛情保鮮法

發佈時間: 2018/11/16

{{hket:inline-image name="tyr.jpeg"}}{{/hket:inline-image}}

要數圈中模範夫妻,趙雅芝與黃錦燊肯定上榜,事關兩人結婚34年,依然成日十指緊扣四圍去,仲不時喺網上放閃,最近趙雅芝64歲生日,黃錦燊就為太太送上驚喜,又花又蛋糕,睇見佢哋笑得咁甜,就知有幾sweet啦!

其實兩人結婚之初,外界都對呢段婚姻有保留,事關80年代社會風氣相對保守,而趙雅芝之前唔止結過婚,仲有兩個仔,正所謂後父唔易做,但佢哋結婚多年竟然可以零是非緋聞,難怪唔少人都想知佢哋到底有乜嘢愛情保鮮法?依家有請趙雅芝解開箇中謎團:「我真係唔覺原來已經結咗婚咁耐,佢係一個我好愛嘅人、永遠都係我男朋友,無論相處幾耐都好,佢為我做嘅任何一樣嘢,我都會抱住感謝嘅心,唔會覺得係理所應當。而且我嘅想法好簡單,畢業之後工作,然後就係拍拖結婚生仔,咁就係幸福。」

{{hket:inline-image name="oy8.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

趙雅芝微博

{{hket:inline-image name="oh.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

趙雅芝微博

為家庭放棄事業 分享不老秘密

為追求幸福,趙雅芝於事業如日中天之際,選擇息影全心照顧家庭:「如果因為工作,唔能夠睇住小朋友成長,我會一生遺憾,當時小朋友嘅學業好緊張,我無可能工作,一定要睇住佢哋啲功課。」幸而隨著小朋友長大,趙雅芝近年再度活躍幕前,其微博更足足有成千萬粉絲,可見美魔女喺內地幾有市場,而對於被外界封為無瑕美魔女,佢就好謙咁話其實化妝品都幫到唔少,咁到底趙雅芝的不老秘密是甚麼:「我平時會用洗完米嘅水洗面,好有美容效果!而我覺得做人一定要樂觀,要有好嘅心態,呢個亦係保養秘訣。當然唔少得作息要有規律,我唔會畀自己太夜瞓,要有充足睡眠;飲食方面通常每餐只吃七、八成飽,少食多餐,多吃新鮮的果蔬。」姊妹們想做美魔女就要好好跟住學喇!