【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

王晶重拍《六指琴魔》 網民喊驚:唔好毀咗經典

發佈時間: 2018/10/18

{{hket:inline-image name="FFF.jpeg"}}{{/hket:inline-image}}

陳寶珠拍過《六指琴魔》、林青霞拍過《六指琴魔》、吳奇隆都拍過《六指琴魔》,就算你無睇過,都一定聽過佢個大名,改篇自倪匡同名經典小說的《六指琴魔》,可以話係香港人嘅集體回憶,不過最近就竟然變成災難。

事關北上掘金多年嘅王晶,繼早前炮製余文樂版《冒險王衛斯理》,被炮轟將衛斯理改到不倫不類,睇到大家咬牙切齒之後,晶哥又有新搞作,就係再次身兼總監製、總導演兼編劇,嘔心瀝血拍攝《新六指琴魔》,仲請嚟陳浩民做東方白,在小說中東方白只屬配角,但今次晶哥再次發揮無限創意,將東方白變成主角,而近日流出的劇照中,陳浩民唔止人如其名成身白色,更有一頭超級長髮,絕對震撼力十足,令唔少網民睇完之後都驚呼點解東方不敗走去拍《六指琴魔》,「之前聽話係全新劇情都知大鑊,睇完劇照仲慘,點解無端端多咗個東方不敗?」「既然王大導要發揮創意,點解仲用《六指琴魔》四隻字,求你唔好毀咗經典!」

{{hket:inline-image name="DWD.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

馬賽飾演水玲瓏

今次套劇既然有個「新」字,當然保證令大家驚喜萬分啦!《新六指琴魔》將故事重新編寫,增加情節、增加人物,更改變年代,講述事隔多年後,琴魔突然重出江湖報仇,俠一代與俠二代只好聯手抗敵,再次勾劃出一幕又一幕恩怨情仇,晶哥更豪言之所以有咁嘅構思,是因為要與時並進,跟住潮流走喎!故該劇起用大量新人,不過亦有少量熟悉面孔,除了陳浩民,還有在港失蹤多時的馬賽,她於劇中飾演水玲瓏,希望向打女之路進發,仲因為拍打戲受傷添呀:「常常在武林打架,女俠也會受傷。原來坐輪椅那麼舒服。」認真陰公豬。

{{hket:inline-image name="sffs.jpg"}}{{/hket:inline-image}}