【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

無懼黎明災難 陳奕迅勇闖摩天輪開慈善騷

發佈時間: 2018/09/27

{{hket:inline-image name="a4e80.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

每次開騷都一票難求兼成為黃牛黨目標的陳奕迅,宣布下月27日於中環摩天輪舉行只演一場的慈善音樂會,門票不會公開發售,Eason解釋之所以開騷,全因要兌現承諾:「我之前話過要回饋香港,所以唔會賣飛,唔想講錢,總之做得開心就無問題。」他又透露屆時會邀請慈善機構的受惠者睇騷,對象全部是年青人。

 

笑談噪音問題

其實於中環摩天輪開騷絕非新鮮事,不過當年黎明開騷就因為噪音問題引發災難,不過Eason顯然未驚過:「今次我喺核心外圍開騷,不過內圍同外圍啲嘢,要問吓明福俠先得。(夠唔夠膽唱大聲啲?)呢個要睇點樣控制音樂同分貝,到時要互相協調。」

{{hket:inline-image name="a.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

黎明化解關公災難

人人都喺紅館開騷,唔通個個都真係想喺紅館開騷咩!黎明於2016年就告別紅館於中環海濱摩天輪舉行音樂會,但開騷當日因為帳篷物料不符合規格,被逼臨時取消,引起大批已經到場的歌迷不滿,幸而黎明處變不驚,親自於facebook交待事件,更承擔一切責任,獲外界一致激讚,成功化解危機。之後主辦單位清拆帳篷順利開騷,而因為沒有帳篷阻隔,吸引大批市民到核心外圍欣賞免費騷,場面儼如嘉年華。

#陳奕迅 #黎明 #災難