Candy@COLLAR原來禾桿冚珍珠 自信曬驕人事業線要隊長批准?

文: 程家健
2024.03.10

COLLAR成軍兩週年,趁日前3月8日特別在「三八婦女節」推出新歌《Back In The Game》,可惜新歌MV造型再次成為大家熱論對象,認為銀色半透視裝失去型格,而王家晴(Candy)的半截蛋糕裙更是2年前容祖兒等名人穿著過的舊款式,被形容是「得罪造型師系列」。七位成員一於少理,繼續在社交平台分享拍攝MV花絮照,其中在MV中已經露腰的Candy激罕曬驕人「事業線」,網友們即時嗌「加分」。

同場加映:Gi-Force演唱會補場|炎明熹大學成績表比預期中理想 投入工作未Feel到有追求者

成軍兩週年|COLLAR新歌造型又炒車 戰衣淘寶有售 MV其中一幕惹抄Lolly Talk疑雲?下一頁

Candy昨晚分享新歌MV的花絮照,即時引起哄動,雖然她多張相都用手遮住胸前,但原來MV中的吊帶衫原來遮不到她的好身材,一鬆開手即時見到長長的事業線,跟以往Candy清純可愛的形象有衝突感,難怪網友都紛紛留言說:「事業有成,要show 吓事業線」、「糖分指數爆晒表」、「收收埋埋原來咁有料」、「我暈啦,要緊急輸血」、「又係糖份嚴重超標既一日」、「平時唔多覺喎,都幾好身材喎原來」、「今次個MV糖爆靚,而家仲要胸襲蛙兒們,降已投」等等,更有網友叫Candy著外套免蝕底,認真搞笑。

大家討論的話題除了Candy的驚喜身材外,原來Candy Po相都要經過隊長沈貞巧(Gao)的審批,Candy留言說:「A po for this hat!
順便俾大家睇下呢個造型嘅full look,圖片經過隊長 @gagarieo 審批」大家笑言Gao隊長今次審批有「寬鬆」,做得非常好,希望Candy繼續為大家派福利!

撰文:娛樂組

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓