33歲JW王灝兒為雪卵狂捱21針 疑男友甜爆陪伴:不想再浪費時間

文: 程家健
2024.03.09

33歲歌手王灝兒(JW)去年事業有不錯的發展,除了繼續做歌手出歌外,更接拍劇集《痞子殿下》大受歡迎,激起她演戲的熱愛,成為全方面的藝人。JW在昨日三八婦女節在IG分享影片,原來她為了成功雪卵,捱了不少針,更要自己親自動手在肚仔位置打針,吃盡苦頭。

同場加映:Gi-Force演唱會補場|炎明熹大學成績表比預期中理想 投入工作未Feel到有追求者

片中的JW分享由第一日至第十日的打針日記,第一針她是由護士為她在肚皮位置打針,見JW連望都不太敢望,似乎非常怕打針,幸好拍攝的男士腳粗粗,疑似是拍拖6年多的男朋友葉韋彤(Tarzan,前卓悅太子)陪伴在側,非常甜蜜。為了雪卵,JW都勇敢起來,隨後一日一針,變成一日兩針,全部都由自己親自打,見她肚皮越來越大同硬,相信過程中都絕對不容易。完成十日的打針過程後,JW終於都成功雪卵,為將來成為媽媽做好準備!

其實JW一向都喜歡小朋友,特別是她的姨甥Amias是非常可愛的混血兒,姨姨一向都錫到燶。不過JW幕前的工作比較忙,拍戲又出歌,可能暫時未是做媽媽的時候,才會想到雪卵這個方法。她為今次影片撰長文,2024年她每個月都有突破,一月開新事業做老闆娘,二月買樓做業主,三月就是她決定雪卵,對於自己每個月都有突破,她都感到非常興奮。

JW留言說:「I’ve told myself that I’ll dedicate 2024 to myself. And I gotta say, I’m quite proud of myself so far. In January, I announced my new business venture to you all with Teadaye 🥹 and for the first time, I became a 老闆娘
In February, media somehow found out that I bought an apartment (now everyone knows where I live gao meng lol) Making this step takes a lot of courage but I gotta say I worked really really hard all these years to finally achieve this goal and dream of mine, to have my own place , so also for the first time ever, I became a 業主! Now in March, I’ve finally gone to do egg freezing. I planned to do it since forever but never had the time. I finally did and I’m so proud of myself. I’ve counted that I had a total of 21 needle injections over 10 days, all supervised and monitored under super professional doctors, it definitely wasnt easy but it was definitely bearable and worth it ,if you girls are interested in the process, I’m more than willing to share. (我話畀自己知,我要將2024年獻畀自己。我必須說,到目前為止我對自己感到非常自豪 一月份,我向大家宣布了我和 Teadaye 的新事業,我第一次成為了老闆娘。2月份,不知怎麼的,媒體發現我買了一套公寓(現在大家都知道我住在哪裡了,高萌哈哈)邁出這一步需要很大的勇氣,但我不得不說,我這些年真的很努力,終於實現了這個目標我的夢想是擁有自己的地方 所以這也是我第一次成為業主。現在三月了,我終於去做凍卵了。我從很久以前就打算這樣做,但一直沒有時間。我終於做到了,我為自己感到驕傲 我算了一下,10天裡我總共打了21針,都是在超級專業醫生的監督和監控下!這絕對不容易,但絕對是可以忍受和值得的。如果你們女孩對這個過程有興趣,我非常願意分享)」

她續言:「Since the start of 2024, I’ve been having the strongest feeling that life has been pushing me to some certain directions, as if someone has been paving a way for me and giving me the confidence to follow my heart. I’m so grateful for this feeling and I hope that things will continue to work its way. I don’t want to waste anymore time and I hope sharing these experiences can also inspire some of you to work hard no matter what and follow your dreams 
New songs are cooking uppp and great things are coming, I already know it! Happy International Women’s Day.(進入2024年以來,我有一種最強烈的感覺,那就是生活一直在把我推向某個方向,彷彿有人在為我鋪平道路,給我信心去追隨自己的心。我非常感激這種感覺,我希望事情能繼續按其方式進行。我不想再浪費時間了,我希望分享這些經歷也能激勵你們中的一些人無論如何努力工作並遵循你的夢想。新歌正在醞釀,偉大的事情即將到來,我已經知道了!國際婦女節快樂)」

撰文:娛樂組

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓