回憶守護隊|Sica踏入24歲舉辦迷你音樂會 「最想守護回憶入面十八歲嘅自己」

文: 程家健
2024.03.08

ViuTV節目《回憶守護隊》講述在世上有人會將舊物修葺、翻新、改造,甚至化為生活,讓回憶得以在現代延續及重生。節目主持何洛瑤(Sica),將會到日本各地偵察,尋找各地的年代遺物,發掘日本人如何守護回憶,與觀眾見證各種把舊物融入現代生活的創意、毅力與堅持。

同場加映:Gi-Force演唱會補場|炎明熹大學成績表比預期中理想 投入工作未Feel到有追求者

今晚(8日)Sica帶大家去參觀在日本大阪經活化後的長屋,長屋是一個集體住宿的建築模式,即多戶人家居住在一棟狹長的建築裏面。而翻新後的長屋融合新舊風格,既保守又革新,變成集合店鋪和住宿的複合設施。除了café,更設立了藝術作品的展示空間,特別保留了原先住宅的間隔和建築元素,給予人一種驚喜和懷舊的感覺。其藝術氣息令Sica不禁表示「好想大大力去擁抱佢啊!」。

Sica決定租用長屋的一個小空間,舉辦一日迷你音樂會。她回憶過往籌備現場表演的一點一滴:「我以前返女僕café可以搞event,所以我好鍾意搞一啲有特別主題嘅live show。咁嗰陣時呢,我哋會一手一腳,由零到一百,可能策劃、整poster到宣傳或者成個show嘅rundown,都係由自己策劃。」

臨近黃昏,店鋪裏賓朋滿座,Sica因為第一次與觀眾距離相近而感到緊張,繼而提出以音樂打破隔膜。之後Sica自彈自唱歌曲《天氣之女》和《be friend ok?》,最後為觀眾獻唱新青年理髮廳的《24》以示自己即將踏入24歲,主席亦因此感言:「我最想守護回憶入面十八歲嘅自己。人大咗會遭遇好多事或者挫折,會好想迫住自己成熟。即係有時候唔想自己講嘢咁棘或者講嘢咁跳脫,so far俾人標籤為白卡。但有時會知道咩時候係做緊自己,而依個時候係最快樂,所以就好想守護依個自己。」

 

圖片:大會提供

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓