雯雯想下半年低調遠離複雜世界 「舊聞重提」:歡迎另一半同我離婚

文: 程家健
2024.03.08

張致恒和粉絲區燕雯(雯雯)作為「愛生事家庭」,一家六口好似特別多事發生,兩公婆在IG經常各出奇謀製造話題。繼日前,張致恒再出動慘招數博同情,出動QR Code於網上籌旗,被指網上行乞後;雯雯於今日凌晨時份又再一次以舊聞借題發揮外,而且更突然話不再公開情緒換來健康以及寧靜世界。

同場加映:Gi-Force演唱會補場|炎明熹大學成績表比預期中理想 投入工作未Feel到有追求者

張致恒和雯雯2019年奉子成婚開始,過了一段短時間美滿婚姻後,就不時製造新聞,比每天無綫播出的連續劇故事更曲折離奇兼豐富。雯雯長期不滿老公不思長進,多次高調嗌離婚,成功出位兼被封為「離婚KOL」。

2月尾,雯雯罕有公開多謝張致恒,「我好多謝stevencheung都不斷學習點樣照顧好小朋友,亦都實實在在多謝你同我一齊面對全世界嘅責罵。」凌晨時份雯雯又突然重提2月22日一篇關於吳浩康公開勸她「唔好搞老公」的報道,當日雯雯已經出帖文反擊,「我問心無愧,做自己想做嘅嘢,講自己想講嘅嘢,喺自己平台做自己。我唔需要人認同,亦唔需要批評我啱與錯。」

雯雯還借題發揮,出動另一篇感性文,「如果要話我搞到自己老公事業冇咗,咁不如話五年時間,佢冇好好去反省同改變好自己,不斷重複自己嘅錯誤,先會導致到今日發生嘅事。我冇咁無聊搞任何人,正正常常一段婚姻,點解會搞成咁,唔會冇原因,只係我乜嘢都放晒喺塊面,唔識演姐(啫)!只可以講我要做一個懂得體諒嘅老婆,5年乜都做晒,我唔會再畀自己受任何委屈。多謝大家關心,如果我做嘅嘢係咁惡劣,我隨時歡迎,我另一半同我離婚。」

隨後,雯雯再出帖文,表示想改變自己靠在社交平台寫文發洩情緒的舉動,「希望下半年,不公開自己情緒,低調,可換來健健康康,從此遠離複雜嘅世界。」其實雯雯都不是第一次,「今天的我打倒昨天的我」,之前話過要關閉IG帳號;又試過開一個新帳號,網民要「食花生」要先付月費,但可能這個方法冇效,之後就繼續活躍於原有帳號至今。

撰文:娛樂組

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓