馮盈盈港大讀碩士完成最後一堂 傳豪門夢碎一洗MK味變端莊賢淑

文: 程家健
2024.03.08

馮盈盈奪冠後即受無綫力捧,大騷主持同劇集、節目都有佢份,不過去年就傳出馮盈盈被無綫雪藏。而馮盈盈「雪藏」過後性情大變,由MK變得端莊賢淑,更加去讀書進修提升內涵。尋日佢同大家分享佢終於上完佢呢個課程嘅最後一堂喇!

同場加映: Gi-Force演唱會補場|炎明熹大學成績表比預期中理想 投入工作未Feel到有追求者

馮盈盈POST出自己一日「辛勞」嘅片段,早上佢先係化妝去拍攝,完成正作之後就再去返學,佢留言:「在HKU的最後一課圓滿結束💖這段日子,工作與讀書的雙重生活,雖然忙碌,但每一步都充滿意義。荀子曰:「學不可以已」。將學習融入生活,讓自己不斷成長。學無止境。」唔少網民都大讚佢好學有內涵,亦好好奇佢係攻讀邊方面口嘅碩士,盈盈回應:「我修讀的是食品市場管理及營銷學碩士,這是組織行為管理學(Organizational Behaviour) 的課程。」不過佢就冇回應會唔會再讀埋博士學位。

馮盈盈早前喺電台節目《公子會》講過自己有嘗試同圈外對象相處及了解,可惜後來發現性格不合及對方無法諒解佢工作嘅難處,所以最後都係無疾而終。馮盈盈仲話喺開始一段新關係之前,佢要認真花時間去相處同了解,所以喺未搵到可以付託終身嘅對象之前,佢都會低調處理。然而,近日佢就改口話未來兩年之內也不會拍拖,會花時間喺學業同事業上面,就算未來兩年有合適嘅對象,佢都唔會展開新戀情,最多都係朋友關係。

馮盈盈早前接受傳媒訪問表示曾經因為過某啲原因,自己心情上嘅一啲情況呢,錯過咗一啲工作機會。馮盈盈指疫情期間屋企人都唔舒服,所以如果要北上,離開香港一段時間就會有少少難度,加上角色非常之重,擔心自己會分心,又信心不足,好可惜咁就錯過咗個機會。

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓