好外傭︱港媽感激絕世好姐姐 照顧訓練嚴重智障女兒 5歲終學會走路

文: 程家健
2024.03.07

好外傭可遇可不求!近日有港媽發文表揚家中的「萬能」姐姐,大讚她不僅勤力有愛心,更自動自覺為5歲的嚴重智障女兒訓練,令一直行動不便的女兒最近終於可以自行走路。日前姐姐出嫁,港媽為答謝對方一直以來的付出,落手落腳為她佈置場地,亦替她找到好歸屬而高興。

同場加映:
管家王|衣櫃越深越難收納 地台最重要裝一個配件 專家拆解睡房儲物空間設計

該港媽近日於Facebook專頁「表揚好姐姐開心分享區」表揚家中的姐姐,形容她是「萬能全能靚女超人」,不僅英文好、有常識,而且十分勤力和有愛心,「有時我叫佢唔好做,休息下,佢都忍唔住要做」。

港媽透露,女兒為嚴重智障而且行動不便,姐姐5年來一直用心照顧女兒,「由特殊幼兒中心到而家小學,長期陪伴女兒返學,一早跟車返學跟到放學回家,校內餵食」,加上女兒經常要到醫院複診,姐姐亦會陪她們出入。港媽透露,姐姐每星期都會帶女兒去做物理治療,幾年前物理治療師曾建議姐姐可為女兒做訓練,姐姐聽從意見,每日自動自覺為女兒練習,女兒在5歲時終於學會走路,令她大為感動,「我係後來先知道原來佢做咗咁多」。

港媽又指身邊各人均力讚姐姐,自己亦因姐姐才得以重投職場,

所有認識我哋嘅家長、老師、社工、主任、治療師、朋友,無一不讚姐姐真係超級好,超愛錫我女,對其他特殊小朋友一樣好有愛。冇佢我冇可能返出來全職,冇可以做到咁多家長義工活動。」

外傭出嫁 港媽幫手佈置場地

她又提到,日前姐姐在香港結婚,邀請了一家人以及港媽的好友一同簡單吃個飯,港媽為答謝對方的付出,與朋友落手落腳幫忙佈置場地,對於姐姐找到好歸屬感高興,「希望佢老公好好愛鍚佢」。充滿責任心的姐姐亦已經找來好友頂替自己位置,更會幫忙培訓,「佢同老公講咗一定要搞掂我女」,令港媽感慨表示:

「咁好姐姐去邊度搵呀?」

網民留言祝福

帖文一出,不少網民都被港媽的故事所感動,紛紛大讚姐姐,「睇到眼濕濕,祝福你一家同姐姐都安好,好感動,親人都未必做到」、「好運氣可以搵到咁好咁有愛心嘅姐姐!難得!」祝福她與港媽一家生活幸福美滿,「祝樓主同姐姐都幸福美滿!」、「希望新姐姐照顧得你女好好,都祝你姐姐新婚快樂」。

內容已獲當事人授權刊登。

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓