亞洲超星團丨張鎬濂星二代身分慘遭睇唔起 若今次決賽未能出道:發夢發夠喇

文: 程家健
2024.03.09

綜藝節目《亞洲超星團》今個星期六將會舉行總決賽,總決賽假澳門銀河綜藝館隆重舉行,晉級總決賽的18位超星練習生將於決賽夜接受不同考驗,爭取最終9個出道名額。18位超星練習生名單分別是(根據第三輪公演助力排名)江信熹、 李權哲、黃奕斌、奧利、尹俊嵐、陳梁、冼靖峰、趙天翼、梁詩煜、張鎬濂、陳鑫昊、白子奕、金東彬、黃輝雄、張殿甲、文佐匡、譚奕天和林士元。

同場加映:Gi-Force演唱會補場|炎明熹大學成績表比預期中理想 投入工作未Feel到有追求者

TVB陸續分享18位超星練習生的專訪片段,其中張鎬濂提到自己星二代的身分及出道的辛酸,揚言今次若不成功,他就會「夢醒了」。他表示決賽將至,心情期待又忐忑,被老師看出他非常焦慮,張鎬濂說:「我一路都畀自己壓力好大,可能係屋企人關係同出面聲音,我好想努力去證明自己。其實我一路都戴緊個面具,好想同粉絲一齊揭落嚟,畀大家知道張鎬濂一直都突破緊自己,如果用普通話去講,我係『內耗』自己,不斷同自己作對,我唔想辜負粉絲,將唔同一面呈現畀大家睇,等大家更加認識我,更加鍾意我。」張鎬濂透露今次B組比賽的曲風是他期待而久,希望不要有任何差錯!

張鎬濂表示18歲曾經參加過選秀節目,但事後無奈消失一段時間,期間他飛到韓國成為練習生,再次參加選秀節目《亞洲超星團》,他坦言希望可以讓大家看到五年來的轉變和成長。「大家係透過舞台認識我,但當我唔再有舞台演出,粉絲慢慢離開,我都好迷惘,心入面好唔開心。中間發生好多事,BOYHOOD成團我個心都有少少失落,之後我哋有一齊參加選秀節目,但個節目冇播到出嚟,當時我學校同節目兩邊兼顧,冇辦法平衡到。」他表示跟江信熹早於韓國做練習生時已經認識,未能夠跟BOYHOOD出道,未能夠跟他一齊練習,對張鎬濂而言絕對是一大遺憾,所以《亞洲超星團》重遇大家,再次一齊練習,感覺非常奇妙。「如果今次出唔到道嘅話,我估我發夢都應該發夠喇!我都有說服自己,如果有呢一步的話...就畀心機(其他)工作。」

他表示目標是當一位全能藝人,對於星二代的光環,張鎬濂說:「唔可以話係一件壞事,我覺得星二代畀好多動力我,不過係由壓力變成動力,由我第一日出現幕前,好多人都睇唔起我,但我自己不斷畀壓力自己,希望可以做得更好,所以呢份壓力唔係壞事。多謝爹哋媽咪,因為佢哋嘅關係令更多人認識到我,借呢份力量,我一定做得更好,畀人知我唔係靠爹哋媽咪,靠自己,將來一日我唔止係洪欣個仔,反而佢係張鎬濂個媽媽,希望有一日可以做到咁!」

撰文:娛樂組

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓