《聲夢傳奇2》爆戀情低調放閃 醫科生趙小婷與同屆學員拍拖

文: 程家健
2024.03.07

趙小婷(Pamela)在2年前參加《聲夢傳奇2》,最後取得第五名。身為香港大學醫科生的Pamela亦有身兼YouTuber,除了分享唱歌的片段外,亦有拍醫學生日常Vlog。而日前Pamela在IG po出與同屆男學員的sweet合照,正式公開戀情!

同場加映:Gi-Force演唱會補場|炎明熹大學成績表比預期中理想 投入工作未Feel到有追求者

從Pamela最新的一則post可見,兩人早前到了阿布扎比旅行,陳昊廷(Timothy)在沙灘上抱住她,而Pamela亦笑得非常甜。同屆學員趙頌宜留言:「我正式失戀。」而Pamela回應:「I'm still yours.」似乎兩人拍拖的消息早在學員間相通。而不少網友亦為兩人送上祝福。

其實Pamela與Timothy早在參加《聲夢傳奇2》已結緣,當時兩人同樣屬於JW隊,而Timothy更被安排擔任Pamela的幻想男友。Pamela在比賽時亦不斷鼓勵Timothy,「你願意喺個比賽不斷突破自己真係好戥你高興。仲可以留下左一首屬於你嘅代表作!」當時她更表示:「之後嘅路仲好漫長,一齊繼續行落去啦!」未知當時兩人是否已經一齊呢?

在《聲夢傳奇2》結束後,Pamela與Timothy不時在社交網上拍片,翻唱情歌,當時已有不少網友大讚兩人合襯,只等待她們正式公開戀情。

而兩人早前到了阿布扎比旅行,同行更有Pamela的媽媽,看來Timothy一早已「見家長」。Timothy亦相當識做,除了協助女友拍片外,更擔當攝影師,為Pamela影下大量靚相。

 

圖片:趙小婷IG

撰文:娛樂組

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓