余安安陪囡囡新加坡睇Taylor Swift演唱會追星 爆大女佗第二胎再做外婆

文: 程家健
2024.03.06

64歲的余安安近日與兩位女兒及女婿去新加坡旅行,亦睇了Taylor Swift在新加坡舉行的《The Eras Tour》巡迴演唱會。余安安身穿小背心到當地捧場,表示自己非常享受Taylor Swift的演唱會,亦宣布大女李文琪再懷孕。

同場加映:Gi-Force演唱會補場|炎明熹大學成績表比預期中理想 投入工作未Feel到有追求者

余安安在IG分享演唱會花絮,「This is my first time to watch a concert at a stadium capable for 60,000 audience in my life!!!!!!The atmosphere is so so good !!SHE is so so so good! Very professional ! Very entertaining ! Very pretty ! Very sweet!I really enjoy so much !(我第一次在容納到6萬人的體育館睇演唱會!氣氛太好了!Taylor Swift真的很棒!很專業、很有娛樂性、很貼心,我真的非常享受!)」

余安安亦宣布大女李文琪再懷孕,她亦再升呢做婆婆:「#唔知BB喺肚裡面有冇跳舞呢 #Secondgrandson  #大肚婆都要飛去睇」

 

圖片:IG

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓