中年好聲音丨涂家堯舉行首個迷你音樂會 粉絲買地鐵站燈箱廣告賀偶像牛一

文: 程家健
2024.03.06

《中年好聲音》參賽者涂家堯(Gavin)為慶祝牛一,將會3月9日在銅鑼灣公理堂舉行首個My Journey迷你音樂會,門票推出首日即已沽清,適逢3月13日是家堯生日,「涂寶」們(Gavin粉絲暱稱)特意為他在太子地鐵站買下燈箱為他打氣,預祝他音樂會成功及生日快樂,並提早為他慶生,家堯亦專誠和數十位涂寶們到現場打卡,途中亦有很多途人要求和他合照,場面熱鬧。

同場加映:Gi-Force演唱會補場|炎明熹大學成績表比預期中理想 投入工作未Feel到有追求者

家堯自爆知道粉絲買下燈箱作音樂會及生日應援,很感恩有班痛錫他的粉絲們,從比賽到現在為他無條件地付出,所以他亦希望在音樂會上以歌聲報答他們,最初確立要開個人音樂會自己都很緊張,未知是否應付得來,幸好得到圈內好友及前輩們鼓勵,售票首日聽到同事回報,推出幾個小時後已售罄,心情立即安樂下來,今次音樂會自己亦參與很多部份,由選歌、創作、場地、服裝安排甚至海報設計,都親力親為歌迷度身訂製歌曲,希望今次讓大家欣賞不一樣的涂家堯,留下美好回憶,所以近期就不斷積極練歌及健身,以最佳嘅狀態效果帶給粉絲及觀眾。

他早前特別到廣告燈箱前打卡留念,他說:「太子係我由細到大出入最多嘅地鐵站,冇諗過有日會喺燈箱見到自己個樣!人生第一次收咁特別嘅禮物!好開心但又有啲怕醜!好多謝我涂家堯後援會『涂寶𝓰地』嘅涂寶們送呢份生日禮物俾我,都要多謝所有幫忙同贊助我9/3音樂會嘅人!我會盡全力唱!」

撰文:娛樂組

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓