家用問題|月入逾$3萬丈夫嫌畀$4000家用太多 全職港媽呻婚後生活大不同:我太貪心?

文: 程家健
2024.03.10

不少家庭都因為家用問題發生矛盾,一名全職港媽發文訴說,丈夫雖然月入逾3萬元,卻嫌每月4,000元家用太多想「減家用」,令她不禁抱怨家用不足之餘,對方亦未有兌現婚前給她好生活的承諾。

同場加映:
管家王|衣櫃越深越難收納 地台最重要裝一個配件 專家拆解睡房儲物空間設計

一名女網民上周二(5日)在Facebook群組「十萬個惡頂老公的惡行」中以匿名發帖,表示自己是一名全職媽媽,與丈夫結婚2年,孩子現時2個多月大,家裡有外傭。

丈夫嫌4,000元家用太多

事主自言「本身有啲家底」、有物業收租,已10多年沒有上班工作,月入3萬多元的丈夫每月會給她4,000元家用,亦會負責大部分開支,她每月只需花數百至1,000元買餸。此外,丈夫每月又會給母親4,000元、給姐姐5,000元、供保險7,000元、購買奶粉和尿片4,000元,幾乎花光整份薪金,故丈夫認為給事主4,000元家用太多,「佢覺得畀得多我,會話咩都唔使我畀喎」。

婚後生活分別大

對此,事主指雖然4,000元是丈夫給她的零用錢,但她都有花在家庭上。她又直言並非缺錢,即使丈夫不給她家用也毋須「瞓街」,僅認為4,000元家用很少,「我阿媽零用都1萬8,同親朋友講家用$4,000,個個都話好少,好似畀人笑咁,有啲唔開心,搞到我之後呃佢哋話唔止呢個數」。她明言如丈夫缺錢而給她4,000元家用並無問題,但不希望「佢覺得$4,000係多」。此外,她不滿丈夫結婚前向她承諾的事,婚後卻做不到,甚至覺得4,000元家用太多,

「當初佢娶我前話唔使我返工會養我、話會買樓,而且幾萬幾萬咁買嘢送畀我,雖然婚前畀我發現咗佢唔係咁有錢,但係都唔忍心分開。而家佢畀4,000我,同當初真係好大分別都算,佢可以話唔夠用而畀呢個數我,唔可以話畀$4,000我係多囉。」

對於丈夫結婚後未有兌現諾言,事主坦言感到委屈失望,「因為同佢婚前同我講嘅生活唔一樣,當我覺得自己委屈,期望佢係會努力搵錢/哄番我,而唔係一副4,000已經畀好多我」。對此,事主稱結婚前應先了解另一半的收入,並為此詢問網民意見,

「咁我冇理由結婚後嘅生活衰過結婚前㗎,而且初頭佢扮搵到好多錢,雖然結婚前畀我拆穿咗,最後肯一齊係因為愛佢嘅。我覺得(4,000元家用)少,佢覺得多,其實算唔算多?係唔係我太貪心。」

網民:咁都唔知足 VS 搭的士都唔夠

帖文曝光後,不少網民指事主丈夫已包辦所有家庭開支,家裡又有外傭,認為4,000元家用已算多,事主應該知足,如她仍覺得不夠可考慮做兼職,「好心你唔好咁離地」、「請埋工人畀你算係咁」、「老公全部畀晒算唔錯」、「我放工返到屋企仲要做家務」;但都有網民指4,000元家用實在不算多,「搭的士都唔夠」。

↓ 點 擊 圖 片 放 大 ↓

 

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓