慳家老公|十多年前送老公T恤著到穿窿不肯掉 人妻「公審」呻固執 網民反撐男方

文: 程家健
2024.03.06

不少人都對另一半送贈的禮物珍而重之,一位人妻就分享自己十多年前送贈丈夫一件T恤,對方穿著至今,即使衣服穿窿仍不願丟棄。丈夫如此珍重,她卻因丈夫愛穿「爛衫」感不滿,又擔心擅自扔掉會激怒丈夫,不過不少網民就表示支持其丈夫,認為他如此珍惜這件「爛衫」,足見其相當重感情。

同場加映:
管家王|衣櫃越深越難收納 地台最重要裝一個配件 專家拆解睡房儲物空間設計

該名人妻在Facebook群組「十萬個惡頂老公的惡行」發帖,指十多年前拍拖時,曾經送過一件T恤給丈夫,對方仍然保留至今,甚至經常會穿著。然而,該T恤數年前更開始開始穿窿,從事主上傳的影片可見,該件灰色的上衣已經有多個小洞,腋下位置更是穿了個大洞,破爛不堪。

她指,已經要求丈夫將破爛的T恤扔掉,但對方堅持保留,又指若然擅自將其物品棄置,丈夫有機會大發雷霆,「以佢嘅性格掉咗佢嘅嘢會發晒脾氣,有時呢啲行為好乞人憎。」

網民笑言:曲線讚老公?

不過許多網民都持相反意見,認為其丈夫仍然保留多年前收到的禮物,即使已經破爛亦捨不得丟棄,證明他相當愛事主,「佢愛你,珍惜你送嘅禮物,唔捨得掉」、「咁重感情同慳家嘅老公好少有,你就由佢啦」、「既然佢咁鍾意你補番佢啦,或者佢覺得有紀念價值呢」;也有人笑言事主是藉著批評丈夫「放閃」,「曲線讚老公?」、「其實係咪曬命post」。

另一方面,有網民認為事主丈夫保留禮物並無不妥,「又唔係佢Ex(前度)送畀佢」、「咁都要嬲?咁你未好唔得閒」, 更有人指事主雞蛋裡挑骨頭,揶揄她不如選擇離婚,「覺得乞人憎就搵律師行,辦手續都好快」、「離婚,爛衫都著係人渣嚟」。

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓