《中年好聲音2》繼尹新杰後再有喜事 「翻版容祖兒」跟圈外男友訂婚

文: 程家健
2024.03.03

《中年好聲音2》快將舉行總決賽,由於十強的實力唱將眾多,不少觀眾都對今屆的冠軍大感期待。108位選手雖然大部分選手已經被淘汰,不過他們的一舉一動仍然得到大家的關注,繼尹新杰在《中年好聲音2》節目中搵到生命的另一半李寶雯,兩人火速「閃婚」拉埋天窗後,再有參賽者宣布要結婚,認真可喜可賀!

 

同場加映:孔德賢望年輕演員多磨練多進步 「作品唔可以抹走過去但睇到努力」

今次報喜的是羅沛琪(Pinky),38歲的她曾經打入108強並在台上獻唱陳慧嫻的《距離》,可惜最終在初賽只獲得一盞燈而未能成功晉級。雖然被淘汰,但Pinky贏了跟參賽者們的友誼,亦有機會參加TVB綜藝節目的拍攝,大感興奮。Pinky今日IG分享喜訊,她分享男友在台灣陽明山跪低求婚的照片,相當浪漫又溫馨,她留言說:「因為個(嗰)日係(喺)陽明山實在係凍到抽筋,當見到個靚靚山頂景時都係光速打卡,腦袋只諗食野(嘢)充飢,當食到成口都係熱辣辣薯條時,突然一群人衝入黎(嚟),細心的你已經一切 準備就緒。下刪1萬9千字的明就明 ,唔明就黎明的肉麻情話,多謝你一直的寵我,若然言語未能表達,那我們就用餘生好好去實現,大家就是對的人 #You're always be my soulmate ,my love and my hubby #I love u」

男友在陽明山的美景下,向Pinky下跪兼套上鑽戒,一聲「我願意」正式訂婚,將要成為夫妻,Pinky的喜悅都難以掩蓋,她訪問中表示:「多謝大家祝福,係呀,我今年會結婚,男友係圈外人,我哋認識好耐但拍拖大約3年。今次求婚我係完全唔知佢計劃,一如平時咁,大家都會揀靚餐廳打卡影相,撞啱當日係台灣最凍幾日,超凍加少少毛毛雨,打完卡影完相就入房,坐低食嘢時,我已經見到出面有黑布係遮住啲嘢,平時嘅我一定會多手去偷睇,不過當日太凍我就冇理,點知當我食到滿口薯條,班Wedding Planner嘅人就突然入嚟拍片。好開心可以遇到一個明白我嘅人,雖然佢係圈外人,但溝通傾偈之間,好快就明大家要咩,而且佢好有愛心同同理心,每逢有咩大事,佢都係一個好好嘅聆聽者,就算無聊白癡嘢,佢都會陪我笑,好慶幸搵到個好好嘅Soulmate(靈魂伴侶)陪我繼續行落去。」

撰文:娛樂組

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!