何超儀爆老公狀態大勇準備好上台 怕冷偷偷開暖氣搞到陳子聰瞓到成頭汗

文: 程家健
2024.03.03

《The Wild Ones Music Festival》昨晚首場順利完成,演出單位包括何超儀、布志綸 、 NoWhere Boys 、Dear Jane 、 LMF等等,超儀除了跟樂隊The UniBoys表演外,更邀請劉以達齊齊Jam歌,臨近尾聲亦與LMF同台演出,搞到全場數千「Band友」熱血沸騰!超儀負傷上陣,笑言與陳子聰歌路不同,故未有同台演出:「我試過同佢唱過嘢,不過點解合作唔到,因為唔啱歌路。呢晚好多工作人員,佢都唔敢上台阻住大家嘅,但到聽晚就搵張棉胎冚住佢。而家我腳傷係我衰啦,要達哥代我行近台邊見吓觀眾。」

同場加映:孔德賢望年輕演員多磨練多進步 「作品唔可以抹走過去但睇到努力」

由於天氣寒冷,何超儀笑稱背脊貼滿暖包保暖,連胸口都有一個,明晚她做觀眾撐老公陳子聰,會變身添衣保健康。超儀同陳子聰都有傷病在身,她笑言在家中「互照」對方:「而家行唔到咪叫佢幫我斟杯水,其實我哋好怪,佢怕熱我就怕凍,呢啲天氣佢仲話想開冷氣,我就偷偷開個暖氣,搞到佢瞓瞓吓成頭汗。」同場嘅Band壇老大劉以達大讚夠晒氣氛,盼Round 2再玩過:「係唔夠喉,聽晚我嚟撐場咋,唔好霸住個舞台,下次搵多啲Band嚟玩,都有好多未邀請。」

而Dear Jane主音Tim自爆滑雪不慎令左腳半月板撕裂受傷,將接受手術治療:「因為照完X光話一定要做手術,工作有少少阻礙啦,但經理人幫我安排高椅坐定定,希望快啲好翻可以喺台行吓,計劃2025年出道20周年開個大Party。」

撰文:娛樂組

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓