麥美恩37歲生日與緋聞男友許文軒放閃 周奕瑋落機趕到現場見證發酒癲

文: 程家健
2024.03.01

麥美恩剛37歲生日,有很多朋友相約她,為她慶祝。麥美恩與許文軒同樣出身於娛樂新聞台一起做主播,傳出緋聞多年,都未見二人公開戀情。在生日聚會上,麥美恩和許文軒不避忌合唱,而且合拍程度極高,打情罵俏似足一對情侶。

 

同場加映:孔德賢望年輕演員多磨練多進步 「作品唔可以抹走過去但睇到努力」

麥美恩連日來,都有好多朋友為她慶祝,每次她都開心地影相,在IG上分享。其中一個飯局,與一班死黨飯聚,身在外地的周奕瑋,還落飛機立即趕到飯局現場,與眾人集合。周奕瑋上載飯局上多條片段,麥美恩搞笑地高呼:「37、37 呀!就嚟40呀,好嘢,37喇,我老母30歲生我呀。」

 

在周奕瑋其他的片段內,就見到許文軒和麥美恩這對緋聞情侶,一起合唱林峯的名曲《愛在記憶中找你》,麥文恩唱得投入之時,更手舞足蹈。而且二人都相當合拍,在朋友面前不時毫不避忌地打情罵俏,大家似乎都睇怪這些場面。麥美恩提醒甩拍子,許文軒就立即反抗表示已升key唱,再反擊:「你好似唔啱Key喎,小姐」。唱到尾段時候,更互相有默契地互望對唱歌詞「我情願我狠心憎你」,引得朋友們都哈哈大笑。

周奕瑋表示:「原來我落機趕過嚟,係為咗睇呢兩個人發癲」,之後駱胤鳴上載片段,留言取笑麥美恩和許文軒:「我們亦有一些距離,我哋入唔到佢哋之間。」飯局上,一大班朋友圍著坐,許文軒就坐麥美恩隔籬,全晚食飯都密密斟好好傾。

撰文:娛樂組

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!