陳定幫被捕獲飛機挨住日本美女瞓 老婆拎證據問網友點部署 結果...

文: 程家健
2024.03.02

作為玄學家,陳定幫師傅在農曆新年前後一定忙到爆,為大家擺風水陣之餘,又會拍片提醒大家今年九運要注意的事項。近日,幫幫師傅終於可以放假,仲帶埋太太楊錳霏(Bee)一齊飛日本二人世界,遇上當地飄雪的美景,到底係咪師傅算到呢個浪漫Moment?但斷估師傅千算萬算都算不到,被捕獲到他飛機上「出事」的一幕。

 

同場加映:孔德賢望年輕演員多磨練多進步 「作品唔可以抹走過去但睇到努力」

 

幫幫師傅太太Bee在IG分享兩人的旅遊靚相,其中一張是飛機相的自拍照,Bee拍下老公跟旁邊日妹女士幾乎頭貼頭的情景,她搞笑留言說:「我真係大方到出神入化,喺飛機上,我老公同隔離個唔識嘅日本妹瞓到咁,我應該點做?在線等!」不過大方的Bee似乎未有因為這個情況而嬲嬲,隨後跟老公在富士河口湖歎高級的日本菜,期間更遇到戶外突然落雪,Bee特別拍片在IG分享美景。

不少網友都剝花生,打算睇睇幫幫師傅的下場,Bee歎完晚餐之後都有解答大家。她笑言:「個個都以為我會因為飛機瞓覺事件殺咗我老公,傻啦!呢啲咁千載難逢嘅機會,佢唔係成日有,我仲幫佢影咗相留念,咁大方嘅老婆去邊度搵?」

其實Bee大方都不是第一次,剛剛過去的情人節,Bee竟然沒有要求高級餐廳共進晚餐,反而要求係貼地譚仔,照顧住老公的荷包之餘,又滿足到自己,「呢個大餐一流!心滿意足!」不過譚仔之餘,幫幫師傅都好識做有買花送畀老婆,兩公婆認真Sweet Sweet!

撰文:娛樂組

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓