熊黛林獲郭可頌豪送250萬名錶 網友讚男人典範:有錢人的教養

文: 程家健
2024.03.01

名模熊黛林(Lynn)與郭可盈胞弟郭可頌2016年結婚後,晉身幸福人妻行列,夫婦育有一對雙胞胎女兒Kaylor同Lyvia,幸福生活令人艷羨。平日低調的郭可頌是正宗愛妻號,他陪伴Lynn在名錶店挑選禮物,更二話不說買下老婆睇中、價值250萬元的名錶送給Lynn,令人睇到嘩嘩聲!

 

同場加映:孔德賢望年輕演員多磨練多進步 「作品唔可以抹走過去但睇到努力」

Lynn帶老公去中環一間專賣名錶的錶行,她指錶行售賣的錶,最便宜都要幾十萬元,還要是超級VIP才有資格購買。Lynn笑笑口說要揀新年禮物,更用眼神示意老公,郭可頌立即點頭答應。他們看了多款名錶,包括Patek Philippe、Richard Mille、Audemars Piguet及Rolex等,Lynn希望找一隻比較女性化的玫瑰金款式:「梗係出面最hit嗰幾隻牌子啦,越難買越好。」店員即推介Richard Mille玫瑰金手錶。

Lynn一見手錶即雙眼發光,對老公說:「呢隻咪我哋之前話排隊等咗好耐,都冇消息嗰嗰囉?等咗好耐嘞。」郭可頌即幫老婆試戴手錶,Lynn愛不釋手說:「我就係鍾意佢夠大塊,幾靚喎。幾好,就呢隻啦,因為真係等咗好耐啦嘛。」郭可頌即小心翼翼問:「幾多錢呀?」店員笑言畀得起,郭可頌即買下送給老婆:「罕有,值得買,家庭和睦,老婆開心!」有指這隻錶是Richard Mille RM 72-01玫瑰金,價值約250萬元。

郭可頌更是識錶之人,他當日便戴上價值過百萬元的Richard Mille RM 67-02 High Jump,Lynn指老公的魔術貼錶帶便要8,000元:「我真的不太知道他們的想法是怎麼樣,這麼一塊表呢,一百多(萬),我覺得真的不理解,不會欣賞,但是對於他們來說真的視如珍寶,錶帶還是這個魔術貼的,8000塊錢一個。」不少網民讚Lynn嫁對了人:「老公好可愛,好呆萌」、「老公很好脾氣的樣子」、「一直在旁邊幫忙給她戴錶,感覺有錢人孩子教養真的不一樣」。

郭可頌家底豐厚,父親為富商郭達昌。郭達昌2011年病逝後,有指留下過百億資產和億萬塑膠生意給四名子女。而郭可頌及Lynn過往亦曾互送名錶給對方作生日禮物,手錶絕對是二人的共同興趣。

撰文:娛樂組
圖片來源:小紅書、IG

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓