久病床前無孝子|外婆物業只留孻仔 中風後舅父全拒探望 港男心痛母獨力照顧「得番半條命」

文: 程家健
2024.03.02

久病床前無孝子。一名港男發文苦訴外婆一向重男輕女,立遺囑將租置公屋只留給細舅父,同時讓大舅父父子遷入同住。然而外婆中風後,舅父們均拒絕探望,甚至只想她在醫院病逝,僅事主母親一人獨力照顧,令他感到非常心痛。

同場加映:
管家王|沉淪毒癮住劏房40年 昔日古惑仔做劏房導賞員

該名男網民日前在網上討論區「連登」發文,表示細舅父早前哄外婆購入現住公屋,並立遺囑在外婆離世後會把單位留給他,而細舅父就承諾會照顧外婆至終老。

大舅父兩父子佔用公屋

然而,事主指細舅父一家本身買入一間村屋居住,細舅母生意失敗後無再理過外婆,「名義上係話自己有病,自己都照顧唔到自己,連落樓下都落唔到,但係可以出去食放題囉」。至於二舅父以前都會幫大舅父「助紂為虐」,自己生活都過得不好,但現在變得「生性」,會給少許家用外婆。而最離譜是大舅父,事主指從他兒時開始,對方已經常賭錢欠債,連累家人幫忙還債,雖然最後還清債務,但長年佔用外婆公屋就令事主不滿,

「名義上話呢幾年都要裝修佢間公屋,一直搬唔到去佢間公屋度住,實際上就係要我阿婆用佢啲老人金幫手養佢個仔。」

外婆重男輕女

事主形容母親心地太好,因不想外婆擔心,替大舅父還債直至對方破產,多年來每月又會給很多家用給外婆,「連過年阿婆派利是啲錢都係我阿媽(包括阿婆派畀舅父嘅利是)畀」。惟外婆卻重男輕女,最愛錫長子和幼子,事事都先為他們著想。他指母親曾勸外婆不要買入公屋,稱「有乜嘢事政府都會照顧阿婆,最多收番間公屋」,但外婆擔心細舅父和細舅母日後「一無所有」,故提出把單位留給細舅父。

事主透露外婆數月前中風,現時半邊身不能活動,已留院數月。當初細舅父聲稱會照顧外婆,但除了頭兩周3個舅父有去探望外婆,之後都無再出現,

「平時佢最錫嗰2個仔理都唔肯理佢,淨係得番我阿媽日日去醫院度照顧佢,搞到我阿媽而家得番半條命咁。我阿媽本身都要返吓工,所以就係咁疲累之下,撞傷咗個頭,都有手尾跟。」

舅父們不探望外婆

他指大舅父是醫院第一聯絡人,大舅父卻經常故意不聽電話,只因不想外婆出院,令兩父子可一直住在外婆的公屋單位,「我諗佢最希望嘅係阿婆可以喺醫院死埋」。最後醫生只好找事主母親幫忙,要求她購買所有物品包括電動床、便椅、奶等,好讓外婆可以出院,大舅父兩父子卻堅持佔用房間,著外婆回家後睡客廳,「問題係,個工人嚟咗都要畀位人瞓㗎?唔知係咪房署呢排上晒新聞,又話呢度收番公屋,嗰度搞舉報濫用公屋,佢兩父子最終死死地氣都搬番去佢哋攞咗幾年都冇住過嘅南昌公屋」。

事主指雖然聘請外傭照顧外婆,但母親仍每天都去幫忙,導致身體轉差,令他非常擔心,「得我哋一家人點搞,個個都要返工,姐姐都要放假、要落街買嘢㗎,因為咁我同阿媽鬧咗少少交,我唔想佢咁辛苦啫」。他直言不關心公屋最終誰屬,只是不滿舅父們對單位虎視眈眈,

「幾個人渣舅父完全唔幫手照顧阿婆,淨係想快啲攞阿婆間公屋,有咩方法可以令佢哋幫吓手?」

網民:人善被人欺

不少網民看到帖文後,指事主外婆重男輕女,不管女兒對她有多好也感受不到,而事主母親又是自願照顧外婆,認為難以勸說舅父們幫忙,只能照顧外婆至終老,再從此跟舅父們一刀兩斷,「你阿婆到死都覺得你阿媽做嘅嘢理所當然」、「睇開啲,當照顧埋阿婆最後一段路算」、「你都可以理亦可以唔理,但冇得迫人理」。

↓ 點 擊 圖 片 放 大 ↓

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓