吳浩康「真漢子」形象入晒屋 做地盤收入穩定:令我有番生活

文: 程家健
2024.03.02

「真漢子」吳浩康近日形象正面,由於大方分享他在地盤的工作,反而令他獲網友大讚。吳浩康今日獲邀出席香港建造學院上水院校舉辦「課程資訊日」活動,分享他的心路歷程,即場演唱兩首歌曲,掀起全場高漲的氣氛!

 

同場加映:孔德賢望年輕演員多磨練多進步 「作品唔可以抹走過去但睇到努力」

吳浩康話當初加入行業是因為「開關」,因為跟他學唱歌的一班學生在開關復常後,返回工作就很忙碌,加上很多人外遊,學生人數急劇下降,而疫情期間他投資的生意嚴重虧蝕,所以為了收入穩定可以養家,使一家人安心,就全靠這份工。「做藝人長時間等,又冇工開,一切都不能掌握,既要養妻活兒亦不可以盲等,慶幸選擇正確,因為工地做前線工人多勞多得,前景好好。」講到工作時間,阿Deep話以前好多人認為讀完書做銀行朝九晚五時間穩定,但現時做銀行又點會準時收工,他就準時5點打卡收工。「我做咗呢行之後,原來係真正令我有番生活!收工可以同阿仔一齊食飯 ! 」


自從加入建造行業,Deep開始認識很多安全問題,初入行時他嫌搞太多安全措施阻慢工作,但漸漸明白安全確實是很重要,這一年間他不斷改進,已適應要注意安全。 活動上正就讀屋宇裝備監工高等文憑二年級的許遵偉亦建議阿Deep讀短期約幾十日的課程,可以獲得證書,畢業後主要做前線工作。而阿Deep確實只接受過最基礎訓練,聽到兩位學生代表吳海兒Kary及許遵偉分享,都心郁郁希望進修有更大發展。 「今日我都有諮詢過報名課程,原來有好多選擇,建造業係需要好多新血 ! 」Deep更叫同學仔努力找到自己方向,不久將來一齊合作。「大家完成訓練之後就一齊搭棚架,我親自出糧俾你哋啦!」

圖片:大會提供
撰文:娛樂組

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓