婚後事X再見‧枕邊人丨羅天宇橫跨兩劇唔怕觀眾睇到亂 斯文仔扮粗魯男有驚喜:靠監製幫拖

文: 程家健
2024.02.29

《婚後事》及《再見‧枕邊人》兩套關於婚姻的愛情劇集同時出街,雖然前者集中講婚姻關係,後者加入失憶和懸疑感,不過仍然難免令觀眾混亂,特別是一向劇集產量不多的羅天宇同一時間出現在兩線劇集,《再見‧枕邊人》中他飾演「流氓律師」相當寸嘴,而《婚後事》的他則是拍片的導演,最鍾意溝補習社的學生妹。

 

同場加映:孔德賢望年輕演員多磨練多進步 「作品唔可以抹走過去但睇到努力」

 

幸好的是兩套劇的監製在羅天宇的角色造型上都花了心思,《再見‧枕邊人》中,羅天宇飾演的金長勝有種《怒火街頭》的「Law霸」感覺,刻意為羅天宇塑造長髮紮馬尾的造型,十足一位不覊浪子,隨後他將會與麥秋成一齊焗桑拿玉帛相見,又會愛上晴天(黃智雯飾)追求對方。至於《婚後事》雖然是短髮,但就留住劉海,感覺更加年輕,他大爆事後將會有沙灘裸跑的戲份,亦分別跟胡美貽和王敏奕有激吻戲。

羅天宇接受本網電話訪問,他表示:「兩套劇同時間出街,其實我知道嗰陣都幾突然,一聽到都有少少驚訝,從來未試過,今次係我第一次,過去一年都冇乜劇出街,一嚟就兩套,有少少唔係好接受到。其實呢兩套劇拍攝時間相隔成年,拍攝時冇諗咁多,同埋播出時間呢啲都唔係我可以控制嘅事,希望觀眾睇到我喺兩個角色上所花嘅心機。」他坦言兩個角色都相對地粗魯,跟他本身斯文的性格不同,「好彩兩個角色背景、造型等等都好唔同,我都唔太擔心觀眾分唔到。兩套劇都關於愛情,係容易混亂,睇多一個星期就會容易分到。」

 

提到羅天宇上次獲林肯邀請拍《香港愛情故事》擔正男主角,劇集反應非常好,連帶演員人氣急升,今次他再跟林肯合作,雖然轉為配角,但仍然相當愉快,「好開心可以同林肯合作,佢好了解我係點樣嘅演員,當劇情真係需要粗魯嘅時候,佢覺得唔夠,就會靠練習再推進我粗魯嘅感覺。(預劇集再爆紅?)爆唔爆我哋控制唔到,只能盡力做好每一個角色,希望大家感受到我哋嘅用心。」

對羅天宇而言,還有一個突破就是與吳若希合唱《再見‧枕邊人》的片尾曲,「我有問監製廖晉碩,最後都有機會唱到。我本身唔係歌手,有機會唱到劇集歌,每個機會我都好珍惜,希望大家欣賞每個劇集演技之餘,歌曲都帶到新感覺畀大家。」羅天宇雖然不是歌手,不過以往都經常在網上分享翻唱歌的影片,大家都讚他是隱世好聲音。

撰文:娛樂組

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓