龔嘉欣蛋糕店越做越旺開第4間舖 感情未有著落:演戲第一位

文: 程家健
2024.03.03

龔嘉欣發展演藝事業之餘,早年亦開創自己另一樣事業。因為自己喜歡食蛋糕,所以機緣巧合下遇到志同道合朋友,便合資開蛋糕店。蛋糕店的生意越做越旺,近日在又一城商場開第4間分店。龔嘉欣對於自己的生意都親力親為,她不時去到新店視察之餘,與同事一起落手落腳一齊做。而且十分有遠見,滿肚計劃,打算之後繼續在其他地區開分店,亦已有打算開首間港島區的分店,實行把蛋糕店做到連鎖式,遍地開花。可是龔嘉欣的事業得意,感情卻仍然空白,自己都笑言「趕時間」。

 

同場加映:孔德賢望年輕演員多磨練多進步 「作品唔可以抹走過去但睇到努力」

之前3間分店,龔嘉欣選址在尖沙咀和圍方,第4間分店,她則選擇在九龍塘區。她差不多瞓身營運在蛋糕店生意上,但她接受訪問時表示,演藝事業始終都是排在第一位,她情願犧牲瞓覺時間,都要睇住盤生意,十分勤力:「每日我都要處理蛋糕店業務,日日了解食品的出貨情況,收舖後又會打理盤數,所以基本上電話不離身。如果嗰日要開工拍嘢,事前會同同事講定聲,有乜事佢哋幫忙做。」

 

在蛋糕店現場,見到龔嘉欣好多時候都親力親為,打理舖頭外觀外,遇到有客人幫襯,龔嘉欣都會親自招待,她笑言:「我真係好鍾意拍戲,但一手一腳建立出嚟嘅蛋糕店,已經唔會視為生意,係自己嘅心血、自己BB,所以要落力啲。」而且不斷有改善,會跟據巿場上客人的喜好,每兩個月就會有新口味蛋糕推出。

做生意追求不斷進步,剛開第4間分店後,其實龔嘉欣同時亦都有其他的計劃,繼續越開越多分店,打算進駐香港區,但表明做生意絕不能太急,她說:「因為開咗幾間舖都係九龍區,港島區仲未有分店,呢間做到上手之後就會再行下一步。做生意唔易,所以要計算清楚。」

入行鮮有緋聞的龔嘉欣,亦因為開蛋糕店而傳出有男友松岡哲也,跟她一起打理蛋糕生意。松岡哲也九州長崎長大,18歲學做甜品,3年後再到福岡蛋糕店實習,前後共花了6年時間鑽研蛋糕同和菓子。不過曾經在模特兒界發展,但未放棄開設蛋糕店嘅夢想,約10年前跟隨大隊嚟香港行show,認識幾位打算開蛋糕店的日本朋友,當時29歲的他決定留港發展。

二人志趣相投,但龔嘉欣自言並沒有拍拖,而且暫時亦未有機會遇到真命天子,笑言都要開始著急一下:「冇拍拖,所以覺得好趕,唔夠時間。以前專注工作,唔識錫身邊人,但我成長咗,學識咗愛自己又愛人,希望遇到下一個時,我識得愛佢。」

撰文、攝影:王連連

IG:kewpluscake

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓