極品外傭|外傭11大惡行機不離手摺衫要2個鐘 港媽怒炒:真心頂唔順

文: 程家健
2024.02.28

請外傭「貼錢買難受」。一名港媽發文苦訴聘請了一名「極品」印傭,狂數其11宗罪,批評她入屋半年已無心工作、衛生習慣惡劣,明言會將其解僱,更將其照片公開以免其他家庭「中招」。

同場加映:
管家王|沉淪毒癮住劏房40年 昔日古惑仔做劏房導賞員

一名女網民本周二(27日)在Facebook群組「聘請工人姐姐關注組」中發帖,表示曾先後聘請4名外傭,因本來的外傭懷孕產子,她便聘用一名44歲印傭,原以為對方曾在新加坡工作「應該幾乾淨企理」,結果卻發現「中伏」。

事主形容外傭入屋約半年已無心工作,且每天「玩嘢博炒」,例如用沐浴露洗天台、洗車,被要求重新清潔即「黑面」,甚至令住所衛生情況越來越差,

「佢令到我屋企變咗垃圾崗,佢覺得咁樣冇問題。我成日同佢會講你過嚟唔可以幫我keep dirty。一早同佢講咗啦,但仍然係咁。佢成日想幫我屋企留大量垃圾,我試過執咗一小袋垃圾交畀佢,同佢講你係咪想要呢啲垃圾,你可以寄畀你屋企人。」

事主力數外傭11宗罪

↓ 點 擊 圖 片 放 大 ↓

事主直言外傭的惡行太多不能盡錄,現時僅入屋1年多,她已無法再忍受下去,明言明日(29日)會將她解僱,更將外傭的名字公開,提醒其他僱主不要聘用,

「驚佢再嚟害其他家庭所以出post,因為我等以前個姐姐生完BB返嚟幫手咋,如果唔係一早叫佢走,我真心頂唔順,所以特登斷約等佢唔會有後路。」

↓ 點 擊 圖 片 放 大 ↓

網民:請咗佢屋企更污糟

不少網民看到帖文後,直斥外傭行為非常過分:「好污糟,好似請咗佢仲搞到屋企更污糟」、「炒得,無謂谷氣」、「忍到1年都勁,3個月都畀多佢!仲可以化妝打電話」、「趁你炒佢之前,如果你有時間,或者你放假時,捉住佢來做,大清潔番間屋先,唔好畀佢走得咁爽,做到佢有氣冇掟唞先,報復番佢轉頭」、「請到呢啲人真係慘呀」、「鍾意開live嘅姐姐多數都冇心機做嘢」;亦有僱主分享自己的經歷:「我個一樣,來了3個月,睇唔到就冇清潔,做表面功夫,我話佢指畀她睇就改善啲,所以如唔啱就話佢。而家姐姐冇以前咁好,將就啲就算,再換可能更差」。

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!