美女書法家拍完炎明熹MV被cut走 爆疑「唔聽話」惹禍:TVB不了 

文: 程家健
2024.02.28

炎明熹(Gigi)下月舉行演唱會,更宣布加開兩場,合共三場,認真厲害。Gigi昨日(27日)正式推出今年第一首新歌《透光者》,她在MV中更初嘗跳芭蕾舞。不過,美女書法藝術家青山不墨昨晚自爆本來幫忙拍攝《透光者》MV,懷疑因自己不夠「聽話」,結果跟自己有關的部分全被cut。

 

同場加映:孔德賢望年輕演員多磨練多進步 「作品唔可以抹走過去但睇到努力」

 

Gigi新歌《透光者》以全黑白手法拍攝MV,她以成熟露額頭曲髮上陣,令人耳目一新。新歌MV昨晚九時在YouTube上架,片中Gigi翩翩起舞,粉絲都大讚好有新鮮感。不過,MV出街前,美女書法藝術家青山不墨在社交網出post,分享了她跟Gigi的合照,以及她教Gigi執毛筆的片段;只見她與Gigi相處愉快,更嘟嘴自拍,兩人亦互相追蹤IG,惟MV成品中完全沒有Gigi寫字的片段。

青山不墨留言踢爆:「又一次體會到大台嘅威力,話說之前被急call召喚『拍膊頭』幫手mv拍攝,拍攝過程一切都好順利,可惜因為我唔夠『聽話』,最後畀(被)人cut咗 ,今次真係GG嚕~」青山不墨的留言hashtag相當搶口,她寫道:「#人好台壞 #Gigi都係一個好好嘅singer值得支持下 #mv個title唔係我寫 #tvb不了」

有網民留言,搞笑估計被刪剪原因:「只怪你太靚」、「怕您太搶鏡」,有人為她感不值:「邀請你…但又唔用你d字,咁尊重人嘅…」、「方丈好小氣㗎!很好奇你做咗乜嘢刺激人哋呀?」。有網民指青山不墨在拍攝當日曾出post:「係咪太早劇透咗,拍mv當日出post仲tag埋歌名,都知瀨嘢」、「私自洩漏拍攝內容,被cut好正常。睇你都係第一次拍嘢,但保密拍攝內容唔係common sense嚟咩」,青山不墨立即回應:「法官大人,無導演批准我又點敢po。」強調獲許可才出post。有Gigi的粉絲在青山不墨的帖文留言,感謝對方的幫忙:「多謝照顧Gigi,2位靚女互動好可愛」、「雖被cut寫字部分,仍多謝你支持Gigi」、「好可惜,anyway多謝你付出的時間」,相當有禮。

MV昨晚面世兩個多小時後突然下架,直至今日中午才重新上架。只見MV中的特別鳴謝列出青山不墨的名字,不過MV仍然沒有寫字片段,有粉絲表示新上架的MV音色更美,懷疑唱片公司因調整音色才會將MV短暫下架。

 

撰文:娛樂組
圖片來源:FB、大會提供

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓