愛回家丨油王搵恩人玩盡劉鑾雄「膠面論」 三太硬食死貓 大小姐靠吊眉變膠似足...

文: 程家健
2024.02.28

去年11月,富商劉鑾雄(大劉)召開記者會談論自己身家分配等話題,期間被問到是否仍然追看《愛回家之開心速遞》,大劉表示時不時會看,當時他說:「我見到有個角色,唔開名,硬膠到、肌肉實到唔識郁,你哋去睇邊個最似啦!男就好少咁硬膠,多數女啦,但人哋真係為咗搵食。」事後網友們議論紛紛,認為最大嫌疑人是「三太」樊亦敏、「素素」古佩玲及「Candy」葉蒨文。

 

同場加映:孔德賢望年輕演員多磨練多進步 「作品唔可以抹走過去但睇到努力」

 

昨晚一集「誰是膠面人?」正正擺明回應大劉的「膠面論」。劇情指富豪油王(古天祥飾)在意外中暈倒,卻迷糊中發現接龍集團的一位「膠面人」救了他,他努力尋找這位救命恩人,不過油王講到明係又硬又「膠」,大家都一直沒有人敢認。大小姐(林淑敏飾)為了傾得成油王的生意,不惜大灑金錢找出這位「膠面人」,熊若水(呂慧儀飾)、Ma姐(何芷珊飾)、Cammy(鍾晴飾)、群姐(許思敏飾),甚至不屬於接龍集團的Candy(葉蒨文飾)及素素(古佩玲飾)都拉入幫手「認頭」。

最終「膠面人」不是古佩玲、不是葉蒨文亦不是樊亦敏,原來只是初戀Cafe的新豪仔機械人,雖然大家空歡喜一場,不過一眾女職員為了成為「膠面人」而獲得獎金不惜一切,非常搞笑。連大小姐都利用蠟像的技術變「膠」,事實上拍攝這一場原來林淑敏化妝都需要特定的技巧。

 

林淑敏在IG分享拍攝當日的化妝片,她留言說:「點可以令塊面firm啲,可以好似髮型師用大戲『吊眉』嘅技巧,將對眼戚上去,膠面就咁發生。」不少網友大讚今集非常搞笑,連劇中「阿仔」Philip都留言說:「硬膠人」,而網友更笑指「硬膠」版林淑敏,有邵音音和黃夏蕙的影子,相當有趣。

撰文:娛樂組

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓