蔡一鳳7位數投資育嬰App加AI功能 赤柱7千呎豪宅開發布會夠豪華

文: 程家健
2024.02.27

盛品儒太太蔡一鳳,婚後育有一子一女,相夫教子之餘,仍然是商界女強人有自己的珠寶鐘錶生意,踏入新的一年,再有新動向,蔡一鳳表示投資7位數字現金,與拍檔們推出母嬰醫療電話程式app,還加入AI智能技術,方便一眾媽媽照顧小朋友。

 

日前,蔡一鳳在7000呎赤柱豪華住宅內,舉行發布會,宣布新app推出、詳細講解事情。這個App主要功能為幫助各界母親及小朋友照顧者,提供由營養師認證的健康營養餐單,讓媽媽可以通過app提供的餐單,自主設計最合適自己小朋友的飲食習慣,並且讓使用者分享個人心得,而之後會陸續推出各項圍繞母嬰市場的強大功能。

 

蔡一鳳表示2020年,自己的小朋友2歲,就開始有這個慨念,之後跟幾位拍檔詳細研究細節,隨後更加入AI理念,希望成為一個標誌性的Smart母嬰醫療平台:「當時因為我好知道痛點,我啲朋友一喺睇住我痛,一喺自己都痛,咁樣不謀而合。好快我哋就寫咗30幾個功能,成為我哋 App 嘅大方向。」

這門生意由寫程式、到之後向各界介紹品牌定位、用戶體驗、內容合作、生態支付、短片製作等等,蔡一鳳都有份參與加入意見,與拍檔們都做得非常投入和認真。

透過周詳規劃,以及市場的調查,蔡一鳳與人合資公司從 BB Cook 改名做 M Club,公司Logo甚至採用了蔡一鳳的珠寶鐘錶公司 Marvella 配套的顏色。

日前,蔡一鳳就邀請來自金融、地產、投資、保險、教育、銀行、法律、醫療大健康、知識產權、娛樂圈,各行各業專家,與股東們出席發布會,向各位講解詳情,席上大家的反應、都令蔡一鳳打了一支強心針。

撰文:娛樂組

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓