跨境生活|$2100深圳租樓來回3小時跨境上班 港男10個月後退租返港最想念一件事

文: 程家健
2024.02.27

近年越來越多港人選擇移居內地跨境上班。一名港男分享月花2,100港元在深圳租樓,每日花3小時來回港島區上班,居住10個月後返港,但對於內地的生活體驗讚不絕口,更計劃未來再回深圳居住。

同場加映:
管家王|沉淪毒癮住劏房40年 昔日古惑仔做劏房導賞員

該名男網民曾於去年4月在Facebook群組「深圳大灣區國內吃喝玩樂開心分享區」中、以「愛上深圳、住埋喺深圳」為題發帖,表示每月花費1,948人民幣(約2,100港元)在深圳福田口岸附近租住一個面積約269呎的單位,家電全包,但每天需花3小時來回銅鑼灣上班,當時他曾形容:

「唔係好辛苦,因為住得好近口岸,大約1個鐘20分鐘可以去到銅鑼灣。1個月返工多咗嘅交通費,都慳過喺香港租樓一大截。」

從事主分享的照片可見,單位內有一張碌架床、櫥櫃、廚房流理台、抽油煙機、書桌、露台、衣櫃、冷氣機、熱水爐等,不過就被網民形容似「竹篙灣隔離營」,但也有人認為比住香港劏房好。

↓ 點 擊 圖 片 放 大 ↓

租住10個月後搬走

上周二(20日),事主再次發文稱已搬離入住約10個月的單位,並分享在深圳租屋的感受。他表示在深圳租屋「總括而言係一個好嘅體驗」,但因租約期滿決定離走,現已搬回香港。他透露待處理好香港的私人事務後,4月會回深圳租住「更好地方」。現時他將雜物寄存在深圳一個迷你倉,方便日後搬到新居。

不少網民看到帖文後,紛紛留言詢問事主在深圳居住的狀況和感受,他回覆指「住得好好開心」,亦不捨該處的社區關係,「有好多人同我做朋友,假日一齊出去飲食玩樂,甚至一齊嚟香港玩」。他指希望重回深圳時,亦能維待這種在香港鮮有的鄰里關係。

 

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓