結婚3周年|湯怡曬與麥秋成合照被指瘦到見骨 囡囡麥QQ跌膊兼曬肚腩仔勁搶Fo

文: 程家健
2024.02.27

湯怡與麥秋成於2021年2月結婚,同年6月誕下女兒「麥QQ」。轉眼間結婚已3年的他們,日前在外度假慶祝「皮婚」。

兩人分別在IG曬出一家三口合照,相中三人身處在度假屋外的泳池。而其中一 張相片中,身穿泳裝的湯怡依偎著老公麥秋成,留言:「簡簡單單就足夠了,謝謝你的愛!」而麥秋成就表示:「謝謝上天讓我遇上妳 ,珍貴的一天!」非常肉麻。

不少人留意到湯怡的身材,直指她「瘦得滯」、「以前有肉好睇好多,而家太瘦了」,不過有人就將焦點放在她的囡囡麥QQ身上,事關著泳裝的QQ「跌晒膊」,有網友指她相當「性感」:「QQ跌一跌膊,搶晒爸媽鏡啦」、「QQ好性感」、「囡囡都跌膊」。

湯怡與麥秋成亦有在為囡囡經營的IG帳號中分享囡囡的近照,相中QQ拎住杯橙汁,坐喺池邊,留言:「爸爸媽媽 周年快樂」。不少網友見到QQ個肚腩仔,紛紛表示:「要減一減」、「QQ好正」、「 mak QQ好得意呀」、「肚腩仔好得意」。

撰文:娛樂組

圖片:IG

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓