《聲夢傳奇2》冠軍丨任暟晴獲三大學取錄被批「走後門」 親解屬IB考生:我只係普通學生哥

文: 程家健
2024.02.26

《聲夢傳奇2》冠軍任暟晴(Jasmine)上月舉行18歲生日派對時,向傳媒透露已收到香港三間大學有條件取錄,誰知竟惹來網民質疑她挾名氣「走後門」,才會優先有書讀。Jasmine昨日(25日)化身「長氣綿」,解釋自己是國際文憑大學預科課程(IBDP)考生,體制跟DSE不同,所以令網民誤會,強調自己絕非有特權。

 

於名校赤柱聖士提反書院就讀中六的Jasmine,上月與粉絲慶祝生日時透露:「港大、中大同科大三間都有畀offer, 起碼知自己唔會無書讀。」不過她暫時不願透露是甚麼學系。有網民留言不明白為何Jasmine預早有大學取錄:「《聲夢》保大學」、「Yumi(鍾柔美)同Windy(詹天文)要考埋DSE先知」、「又係呢啲有錢仔女走後門non Jupas入」、「考都未考咁快講offer」、「其實憑乜野佢試都未考會有三大offer?因為佢係名人?」等等。

 

Jasmine無辜被質疑「走後門」升大學,她特意在社交網發文解釋:「大家!唔好再問點解有大學offer了…喺呢度解答番大家,以免再有猜測。我係今年應屆考生,但係我係IB考生,唔係DSE,而我哋報大學嘅deadline(限期)同埋收offer嘅deadline,係早過DSE生的;身邊如果有考IB嘅朋友都係一樣的,我哋係喺考真正IB個公開試前,已經收到晒conditional offer(有條件取錄),知道自己有邊啲大學收(除咗澳洲大學,因為嗰邊係遲開學),所以全班同學已經逐一收到offer㗎啦,我亦都唔例外:)」

Jasmine表示新聞報道中所指的offer只是有條件取錄:「如果到時達唔到offer嘅要求,咁就冇得讀㗎啦。所以我呢幾個月還是好努力咁溫緊書的。希望大家知道,我其實都只不過係一個同大家一樣努力緊、普通不過嘅學生哥。然後就係,致每一位中六個學生,加油,好快就完了。如有疑問,我很樂意去盡量答覆你的,長氣綿先撤退。」

不少網民留言支持Jasmine:「只係考試制度唔同,其實大家嘅努力都係一樣~ Btw從來無質疑過你能力,路過循例同你講聲: 加油,學生妹。」、「作為IB過來人,為你加油」、「有樣有歌喉,有埋學歷就冇得輸了。努力」。另外,今年考DSE的Yumi和Windy,都希望留港升學,「學霸」Yumi打算主修工商科目;Windy則打算主修音樂科,想升讀演藝學院或香港中文大學,亦想過到內地或外國升讀音樂學校。

 

撰文:娛樂組
圖片來源:IG、任暟晴官方粉絲後援會YouTube Channel

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓