方力申飛多哈參加世界先進泳賽 揚言今年生日一年大2歲?

文: 程家健
2024.02.26

方力申今日43歲生日,他提前在昨晚(25日)起飛到Doha(多哈)參加游泳比賽,笑言自己大個仔,第一次自己過生日。而且因為時差關係,方力申一次過經歷在兩地度過了兩次生日,所以他特別全程都要拍片紀錄下來。

 

今年生日方力申並沒有選擇跟女友葉萱一起過,反而選擇一個人去到外地,他前往多哈參加世界先進游泳錦標賽。方力申在昨晚(25日)香港時間7時登機,由於香港比多哈相差5個小時,所以會經歷兩次生日,他興奮地表示:「今日好特別,我大個仔喇,一個人搭飛機。真係大個仔,我會喺空中過一次生日,然後落機再過多次,係咪好神奇呢。」

 

當踏入香港時間11點59分時,方力申於飛機上忍不住連接上網分享:「忍唔住,用咗10元美金開Wi-Fi。平時好少講自己生日,唔想迫人同我慶祝,但今年一年大2歲,所以想紀錄下,而家大住1歲先,遲啲再大多1歲。」

當飛機抵達多哈,方力申落機時,當地時間亦剛剛好是25日晚上11點59分,他立即又再拍片分享情況:「又到咗11點59分,啱啱落機去攞行李,喺飛機上,又唔想瞓咁多,怕今晚瞓唔著。聽日要去拎比賽證件、兼且會游水鬆下。」

今次方力申會參加200米背泳賽事,他充滿信心地說:「相信今年一定會好過上年喺福崗(比賽),雖然過新年、兼同朋友食生日飯食多咗,但係狀態好。」他再次慨嘆很兒戲地,突然大了兩歲。朋友們如唐詩詠、張繼聰、袁偉豪、杜德偉等人留言送上生日祝福,見方力申經歷2次生日,呂慧儀送上加倍祝福,呂慧儀留言,「Happy birthday x2」。

方力申入行前是香港游泳代表隊,而且不時奪得驕人成績,2000年代表香港參加悉尼奧運會,其中在200米背泳及400米個人混合泳打破香港記錄。同年,方力申亦簽約唱片公司成為藝人,之後專注於演藝事業發展,但他都不忘在游泳上取得突破,近年不時飛往不同國家,參加世界先進游泳錦標賽,而且對自己要求很高,就算冬天溫度跌至單位數字,仍然冒寒跳落泳池練水。



撰文:娛樂組

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓