小薯茄成員|程人富用22日健身成功變「大隻」? 操肌操到「逼爆」冷衫 連手都「長」埋

文: 程家健
2024.02.26

YouTube頻道「小薯茄」成員程人富年初向拍拖11年半的女友梁雅瑩求婚成功,即將升呢成為「人夫」的他日前大曬健身「成果」,指自己用22日時間成功變「大隻」,「所以幾時都話健康飲食加上好嘅健身教練真係好重要!」

 

程人富曬出22日前後的對比圖,事隔一個月都唔夠,著同一件冷衫都有唔同效果,最新圖片中的他著冷衫明顯「窄窄地」,自言「大隻咗勁多」,「左邊2月3號,右邊2月25號。一個月都唔夠大隻咗勁多。所以幾時都話健康飲食加上好嘅健身教練真係好重要!」

不過細心看,其實並不是程人富「大隻」咗,而是冷衫縮水,衫袖縮短不少兼變形。網友紛紛留言:「點睇都似縮水」、「唔好話俾人聽,件衫縮水到條邊都變形」、「你大隻咗同時件衫都縮左水」、「好明顯件衫縮水喎,無理由操到隻手長咗嘅」、「大隻到連手都長埋,衫袖短咗好多」、「操到隻手都長埋!」、「大隻牌洗衣機?」、「請問點練手長?」、「冷衫唔掉得落洗衣機」、「唔識點洗嘅衫就交比媽媽/未來老婆」。而他的健身教練亦留言:「我同你講一個好嘅教練一定要有好嘅洗衣機提供畀學生」程人富亦回覆:「多謝你部大隻牌洗衣機!」

冷衫算是較難清洗和護理的時裝單品之一,不僅容易變形,清洗時亦有不少顧忌。TVB節目《學是學非》曾教大家還原縮水毛衣,將縮水毛衣放入一盤溫水中,加入護髮素後浸30分鐘。浸泡後用毛巾吸乾水分,再輕輕拉長縮水的部分,最後將毛衣平放晾乾。

 

 

 

撰文:娛樂組

圖片來源:

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓